Vil du med på jagt efter lækre skabeloner?  

 … Så har vi skattekortet. Tag med på en skattejagt efter gyldent uudnyttet potentiale. 

I dette indlæg gør vi skattejagten overskuelig for jer, så I får en konkret fornemmelse af de 6 poster, I skal igennem for at finde frem til skatten. Vi hjælper jer med at komme godt fra start, vejleder undervejs og tager imod jer til slut – vi giver måske også skub eller to, selv når I tror, I er nået helt i mål.

 

God skattejagt

Post 1:

Den første kontakt

Første skridt på vejen mod nemmere dokumenthåndtering er at gribe knoglen og ringe til os. Sammen evaluerer vi, hvad I har brug for i løbet af en arbejdsdag. Vi ser nærmere på, hvilke processer I skal igennem, og hvordan virksomhedens infrastruktur fungerer.

På baggrund af dette ved vi nu, hvilke udfordringer I har brug for at få løst, og hvordan vi kan hjælpe. Vi begynder planlægningen af projektet og forbereder jer på arbejdsprocessen. Det er her, vi udarbejder skattekortet.

Post 2:

En afgørende analyse

På dette tidspunkt i processen analyserer vi jeres behov og præferencer for at stille helt skarpt på, hvad netop jeres virksomhed har brug for, når det gælder brugervenlighed, design og funktion. Det er vigtigt, at vi har fuld indsigt i jeres udfordringer, så begge parter får vished om, hvorfor, hvordan og hvornår, der skal ændres noget.

På baggrund af analysen udarbejder vi en rapport, hvor I blandt andet kan blive opmærksomme på det potentiale, vi ser i jeres virksomhed. Vi giver jer en række anbefalinger til, hvor I først skal dykke ned for bedst resultat.

Post 3:

Travlt på værkstedet

Når vi sammen har fundet frem til, hvordan vi bedst kan styrke jeres brand og virksomhed, starter udviklingen af det funktionelle og det tekniske design. Vores implementeringseksperter sætter alle kræfter ind på at udvikle specialdesignede skabeloner, der passer præcis til de behov, I har i netop jeres virksomhed.

Post 4:

Ingen fest uden test

Efter en grundig analyse og en gennemtænkt udvikling af jeres nye skabelondesign er det tid til at implementere løsningen i jeres virksomhed.

I denne fase finjusterer vi det færdige setup, der er skabt i tråd med jeres ønsker og behov. Løsningen går igennem flere forskellige tests internt hos SkabelonDesign, så I er sikre på en brugervenlighed og funktionalitet i topklasse.

Post 5:

Endnu flere tests

Ved skattejagtens point-of-no-return er tiden inde til, at jeres medarbejdere for første gang skal have fingrene på tasterne og bruge de nye løsninger i praksis. Medarbejderne skal teste, om design og brugervenlighed lever op til deres behov.

I har investeret i løsninger, der passer til jeres virksomhed, men resultaterne kommer ikke af sig selv. Det er vigtigt at bruge tid på at træne brugerne og vise dem de mange muligheder, så de får størst mulig glæde af det nye gear. Heldigvis kan SkabelonDesign hjælpe med træningen. Selv efter implementeringen vil vi bruge insights til altid at kunne zoome ind på, hvordan vi løbende kan forbedre og optimere jeres løsning.

Post 6:

Wihuuuuu, vi går live!

Det har krævet blod, sved og grundigt arbejde – men skatten er endelig i hus!

I har nu haft adgang til løsningen et godt stykke tid, og jeres medarbejdere har modtaget grundig træning i de nye funktioner, så de er fortrolige med de mange muligheder. Sidste (og måske sværeste) skridt på vejen er at få medarbejderne til at bruge den nye løsning og få maksimalt udbytte af skattekisten. Heldigvis kan vi hos SkabelonDesign hjælpe jer med at finde den bedste måde for jer, så løsningen bliver det naturlige valg i Microsoft Office-pakken. I kan fortsat få support og vejledning til hver en tid.

Vil du høre mere? 

Hvis du vil høre mere om implementering af skabeloner til Office-pakken, så tøv ikke med at kontakte os. Udfyld kontaktformularen nedenfor, og du hører fra os snarest, så vi kan tage en uforpligtende snak om jeres behov.  

Du kan også tilmelde dig vores nyhedsbrev og modtage nyheder, insights, trends, best practice cases og alt andet, som du skal vide for at være på forkant.