Templafy

Template Management

Templafy er en brugervenlig løsning til styring af alle virksomhedens skabeloner og indhold i Microsoft Office.
Med Templafy får du bedre og nemmere template management.

Vil du se hvad Templafy kan? – så klik på videoen.

Templafy: Én platform

og fem valgfrie moduler

Administrations-platform

Online administrationsmodul til styring af indhold, brugerrettigheder m.m.

Læs mere

Administrations-platform

Simpelt, intuitivt og uden involvering af IT-afdelingen

  • Online styring af alt indhold
  • Øjeblikkelig opdatering hos slutbrugerne
  • Single Sign On (SSO)
  • ESDH-, DAM- og CRM-integration
  • Enkelt intuitivt web-interface
  • Styring af brugerroller
  • ESDH-integration
  • Digital Asset Management (DAM) integration
  • CRM-integration
  • Support

Minimer tiden jeres administratorer skal bruge på at vedligeholde og opdatere indhold, og slip for at involvere IT-afdelingen når skabeloner, præsentationer og billeder skal opdateres.

Templafy vedligeholdes og administreres i et enkelt, intuitivt web-interface og kræver ingen tekniske færdigheder til at håndtere skabeloner og virksomhedens billeder m.m. Det er ikke længere nødvendigt med IT-support, hver gang indhold skal opdateres, så IT-afdelingen får mere tid til andre mere komplekse opgaver.

Alle ændringer håndteres centralt og bliver rullet ud i hele virksomheden, eller til bestemte brugere, med det samme. Store projekter, som fx rebranding af virksomheden, kan lanceres internt på én gang – det samme gælder små, men vigtige ændringer af f.eks. tekster, nøgletal eller billeder.

5 administrator-licenser er med i prisen.

Kontroller hvem der har adgang til et specifikt indhold ved at give tilladelsesniveauer til individuelle brugere, teams eller afdelinger.

Ansatte vil kun se og have adgang til indhold, som er relevant for dem, hvilket mindsker risikoen for brug af ukorrekte skabeloner og sparer brugerne tid, når de søger i systemet.

For virksomheder med kontorer flere steder, adskillige brands, eller mobile og freelance brugere, bliver adgangskontrol endnu mere vigtig.

Med en integration mellem jeres ESDH-system og Templafy sikrer du en bedre udnyttelse af jeres ESDH-system og gør den enkelte medarbejders sagsbehandling mere enkel og sikrer en fejlfri kommunikation.

Vi kan bl.a. håndtere åbning af Office-skabeloner direkte fra jeres ESDH-system samt berige dokumenter med informationer som f.eks. titel, dato, journalnummer, afsender, modtager osv. Vi sikrer desuden, at brugerens personlige oplysninger (afdeling, navn, mail etc.) færdiggør dokumentet og evt. indsætter standardtekster samt sikrer, at dokumentet lever op til jeres visuelle identitet.

Vi har et tæt samarbejde med alle førende ESDH-leverandører blandt andet KMD WorkZone, Tieto (Public 360) samt cBrain (F2), og vi har leveret mere end 30 løsninger til bl.a. Region Hovedstaden, Kulturministeriet, Miljø- og Fødevareministeriet samt Region Nordjylland.

Læs også vores whitepaper: Fordelene ved at integrere en skabelonløsning og et ESDH-system

Få nem adgang til billeder fra Word og PowerPoint.

Templafy sikrer, at billeder rent faktisk bliver brugt – dagligt og korrekt – ved at gøre dem tilgængelige fra Microsoft Office. Templafy integrerer (valgfrit) med eksterne billedbanker, der gør at virksomhedens billedemateriale kun skal vedligeholdes et sted (i billedebanken) og sikrer nem administration for Brand Managers.

Templafy giver brugerne adgang til virksomhedens billeder, imens de er ved at lave dokumenter og præsentationer. Brugeren hjælpes til at arbejde mere intuitivt og jeres eksisterende billeder kan udnyttes bedre.

Vi har et tæt samarbejde med alle førende DAM-leverandører blandt andet Skyfish, Bynder, Brandmaster, Brandmaker, Getty Images Media Manager, Cumulus, Brandworkz og XMedia.

Udarbejd tilbud og andet salgsrelateret indhold hurtigere og få en smidigere interaktion med kunderne.

At lukke en handel med mindst mulige udfordringer er målet for enhver sælger. Men dette mål kan ofte ikke nås på grund af uhensigtsmæssige arbejdsprocesser, manglende standardiseret produktbeskrivelser, billeder eller andre tilbuds-elementer.

Templafy kan integreres med jeres CRM-system, fx Salesforce, Microsoft CRM eller andre programmer, så du opnår hurtigere arbejdsgange og bedre interaktion med dine kunder. Overfør dine salgsdata fra dit CRM-system til Microsoft Office og udarbejd professionelle tilbud, e-mails osv. Du kan udnytte dit eksisterende CRM-system bedre og forbedre dine arbejdsgange, når du anvender Templafy.

Administrator- og IT- support er inkluderet i dit Templafy-abonnement.

Vi yder:
Telefonisk support mellem kl. 9-16 på +45 70 20 72 47
Chat support mellem kl. 9-16 via vores hjemmeside
E-mail support på [email protected] med svar inden for 1-2 arbejdsdage

Find evt. svar på dit problem på Templafys supportside.

Library

Alle skabeloner, billeder og tekster findes direkte dér, hvor brugerne har brug for dem

Læs mere

Library

Én indgang til alt indhold

  • Skabeloner, præsentationer og billeder m.m. tilgængeligt direkte i Word, PowerPoint, Excel og Outlook
  • Altid opdateret indhold til alle medarbejdere
  • Intuitivt og simpelt for slutbrugere og administratorer
  • Virker på PC, Mac og smartphones (iOS og Android)
  • Word
  • PowerPoint
  • Excel
  • Outlook

 

Du får tre biblioteker i Word

Skabeloner
Her kan du samle alle virksomhedens skabeloner, så medarbejderne kun har ét sted, hvor de henter de gældende versioner. Hvis medarbejdernes personlige oplysninger, f.eks. navn, mobilnummer, sprog etc. dynamisk skal ind i skabelonerne, skal I tilkøbe Dynamics-modulet.

Tekster
Har I standardtekster, som I bruger igen og igen? F.eks. standard produktbeskrivelser eller tekst til ansættelseskontrakter, og har I problemer med, at jeres medarbejdere ikke benytter de senest godkendte formuleringer? Med Templafys tekstbibliotek, kan administrator distribuere alle typer af standard tekstformuleringer, som kan benyttes i alle dokumenter.

Billeder
Giv alle brugere adgang til jeres corporate billedemateriale, direkte i Word. Billederne kan kategoriseres efter jeres behov. Brugerne kan søge i alt jeres billedemateriale, og indsætte det i alle dokumenter. Der er mulighed for at integrere med jeres online billedebank, så I kun skal vedligeholde billedemateriale ét sted.

Du får fire biblioteker i PowerPoint:

Præsentationer
Her kan du samle alle virksomhedens præsentationer, så medarbejderne kun har ét sted, hvor de henter de gældende versioner. Herfra kan brugerne vælge blandt alle jeres firma-, salgs- eller andre typer af præsentationer, som I har behov for bruge i jeres kommunikation. Hvis medarbejdernes organisatoriske tilhørsforhold, navn eller brand etc. dynamisk skal ind i skabelonerne, skal I tilkøbe Dynamics-modulet.

Slides
Fra slide-biblioteket kan brugerne indsætte de slides, som de ønsker i deres præsentationer. Administrator kan kategorisere indholdet efter behov, og opdateringer er tilgængelige for brugerne med det samme – uden brug af IT-ressourcer.

Billeder
Giv alle brugere adgang til jeres corporate billedemateriale, direkte i PowerPoint. Billederne kan kategoriseres efter jeres behov. Brugerne kan søge i alt jeres billedemateriale, og indsætte det i alle dokumenter. Der er mulighed for at integrere med jeres online billedebank, så I kun skal vedligeholde billedemateriale ét sted.

Elementer

Med elementbiblioteket kan I sørge for, at alle medarbejdere altid har adgang til f.eks. jeres logoer og ikoner.

Skabeloner
Her kan du samle alle virksomhedens Excel-skabeloner, så medarbejderne kun har ét sted, hvor de henter de gældende versioner.

Tekster
Har I standardtekster, som I bruger igen og igen? F.eks. standard produktbeskrivelser eller standardsvar til jobansøgere, og har I problemer med, at jeres medarbejdere ikke benytter de senest godkendte formuleringer? Med Templafys tekstbibliotek, kan administrator distribuere alle typer af standard tekstformuleringer, som kan benyttes i alle e-mails.

Billeder
Giv alle brugere adgang til jeres corporate billedemateriale, direkte i Outlook. Billederne kan kategoriseres efter jeres behov. Brugerne kan søge i alt jeres billedemateriale, og indsætte det i alle e-mails. Der er mulighed for at integrere med jeres online billedebank, så I kun skal vedligeholde billedemateriale ét sted.

Dynamics

Automatisk opsætning af skabeloner og præsentationer med brugernes personlige oplysninger

Læs mere

Dynamics

Automatisk dokument-udarbejdelse

  • Alle skabeloner laves automatisk med firma-oplysninger og brugerens personlige informationer
  • Reducerer antallet af skabeloner
  • Sikrer overholdelse af virksomhedens visuelle identitet
  • Forenkler vedligeholdelse af skabeloner
  • Reducerer brugernes tidsforbrug
  • Dynamics-modulet sælges kun sammen med Library-modulet
  • Automatiserede dokumenter
  • Én rettelse - mange opdateringer
  • Hver skabelon eksisterer kun i én version
  • Simpelt for administratorerne og for brugerne
  • Konsistent kommunikation

Dynamiske skabeloner indsætter automatisk brugerdata, når en bruger åbner en ny skabelon. E-mail, telefonnummer, firmanavn, lokation m.m. indsættes automatisk, når et dokument bliver oprettet. Automatisering af disse processer sparer brugeren en masse tid og besvær, minimerer fejl, og hjælper dem med at overholde virksomhedens grafiske stil. Med integration til jeres Active Directory (AD), skal brugerne ikke engang selv indtaste deres oplysninger. Brugerne kan oprette flere brugerprofiler, så man f.eks. kan skrive breve på engelsk og dansk.

Templafy gør det nemmere at ændre adresser, logo, oversættelser mm. og øjeblikkeligt udsende opdateringer til hele virksomheden. Det hele håndteres gennem det intuitive Templafy administratormodul, der er tilgængelig online. Nødvendigheden for involvering af IT er fjernet og alle skabeloner og dokumenter er tilgængelige i dine Office-programmer, online eller fra Office365.

Med Templafy har vi fokuseret på, at gøre administrationen så enkel som muligt. Virksomhedens adresser er f.eks. ikke indbygget i skabelon-filerne – men ligger som en separat fil. Det gør, at adresserettelser kun skal laves ét sted for at blive implementeret på alle virksomhedens skabeloner. Jeres administratorer kan selv tilføje og rette adresser, logoer, oversættelser m.m.

Med Templafy løsningen, har vi gjort os umage for, at reducere den tid du skal bruge på at administrere jeres skabeloner. Vi sørger bl.a. for, at kundernes skabeloner kun eksisterer i én variant, fordi variabelt indhold, som f.eks. logoer og adresser, håndteres udenfor skabelonerne. Hvis du skal rette en adresse i alle jeres skabeloner, så skal administrator kun rette adressen ét sted.

I virksomheder med mange lokationer, sprog, brands eller afdelinger er det vanskeligt at styre vedligehold og distribution af skabeloner – opgaven bliver simpelthen for kompleks, og det ender med uaktuelle skabeloner, der ikke bliver opdateret.

Med Templafy får du mulighed for at opdatere og vedligeholde jeres skabeloner på en hidtil uset måde, fordi ingen skabeloner eksisterer i mere end en variant og alt variabelt indhold vedligeholdes separat.

Hvis vi integrerer Templafy med jeres AD (Active Directory), kommer alle brugernes personlige oplysninger (navn, mail, mobil o.s.v.) automatisk ind i alle dokumenter.

“For os har Templafy været løsningen på en række spørgsmål om, hvordan vi forholdsvis simpelt kan sikre et ensartet udtryk af vores brand på tværs af organisationen og lande. Det har været simpelt for både os, der administrerer, og dem, der skal bruge det i det daglige til at lave dokumenter eller præsentationer. Den afgørende fordel er, at Templafy er nemt for brugerne at bruge, og at de kan stole på, at det de laver er i overensstemmelse med vores brand”.– Kristian Lysgaard, Director, Corporate Communications hos PANDORA

Med Templafy kan medarbejderne fokusere på budskaberne i dokumenter og præsentationer, og overlade det grafisk udtryk til de branding- og marketingansvarlige. Alle skabeloner udfyldes automatisk med brugerens navn, adresse, sprog m.m. og alt tekst er automatisk med korrekte fonte, størrelser og placeringer m.m.

Builder

Udarbejdelsen af fx kontrakter og tilbud automatiseres

Læs mere

Builder

Automatiseret tekstindsættelse

  • Automatiser komplekse dokumenter med simple spørgeskemaer
  • Simpelt at administrere
  • Automatiseret tekstindsættelse

Hvis du ofte arbejder med fx kontrakter og tilbud, så oplever du måske, at du er usikker på, hvad der er den korrekte formulering. Du oplever måske også, at du har lange dokumenter, hvor en kundes navn står på flere sider, og du skal huske at rette det alle steder.

Det kan være tidskrævende, og du risikerer at lave fejl, hvis du ikke har værktøjer, der kan hjælpe dig. Templafy giver dig mulighed for, at automatisere dit arbejde med at tilpasse indholdet til dit behov, og du sikrer dig, at indholdet er korrekt, og at du arbejder effektivt.

Løsningen sikrer også, at de centralt ansvarlige løbende har mulighed for at styre tekstindhold.

BrandChecker

Automatisk rettelse af forkerte fonte, farver og billeder

Læs mere

BrandChecker

Få hurtigt rettet forkerte præsentationer

  • Med ét klik kan du bringe dine PowerPoint-præsentationer on brand
  • Automatisk rettelse af forkerte fonte, farver og billeder

Med BrandChecker kan du give medarbejderne mulighed for hurtigt og nemt at tjekke, at deres præsentationer følger vigtige punkter i den visuelle identitet. Eller brug den selv som et værktøj til at kvalitetssikre din præsentation, inden den skal vises.

Med udgangspunkt i den enkelte præsentation undersøger BrandChecker om billeder er forvrængede, og om farver og fonte matcher dem, der er defineret i virksomhedens visuelle identitet, og at der er konsistens igennem hele præsentationen.

Med et enkelt klik starter BrandChecker, der hurtigt løber præsentationen igennem og kommer med forslag til nemt at få rettet op på fejl.

Udover BrandChecker er der andre ting, du selv kan gøre for at udarbejde den perfekte PowerPoint og sikre at den overholder jeres visuelle identitet. Få gode tips og tricks ved at læse vores whitepapers:

Whitepaper: Virker specialfonte i Word og Powerpoint?

Whitepaper: Den perfekte PowerPoint

Whitepaper: Visuel identitet i PowerPoint

Whitepaper: Fordelene ved dynamiske skabeloner

Email Signature Manager

Central styring af e-mailsignaturer

Læs mere

Email Signature Manager

Simpelt værktøj til at bringe jeres e-mails on brand

  • Administrator styrer udseende af alle medarbejderes signaturer
  • Central udrulning uden brugernes involvering
  • Simpel opsætning af kampagnebudskaber
  • Hver medarbejder kan have flere signaturer
  • Central styring af e-mail-signaturer
  • Simpelt administratormodul

Få fuld kontrol over alle virksomhedens e-mailsignaturer, disclaimers og e-mail marketingkampagner i Microsoft Outlook og Office 365.

Fordelene ved Templafy’s Email Signature Manager
– Alle e-mails følger dit brand og indeholder altid korrekte juridiske oplysninger.
– Altid opdateret og korrekt kontaktinformation.
– Brugervenlig og cloud-baseret administration.
– Virker på tværs af brands, lokaliteter og sprog.
– Mulighed for flere brugerprofiler pr. medarbejder.
– Simpel styring af marketingkampagner.

Som administrator er det dig, der styrer hvilke e-mailsignaturer, som alle medarbejdere benytter. Du bestemmer, hvordan de ser ud, og hvornår de er i brug. Du kan tilføje kampagnebudskaber, grafikker og logoer. Og når du opdaterer jeres signaturer, rammer det brugerne med det samme.

Medarbejdernes email signatur bliver tilføjet uden at jeres emails bliver sendt til en 3-parts leverandør udenfor jeres kontrol.

Administrations-platform

Simpelt, intuitivt og uden involvering af IT-afdelingen

  • Online styring af alt indhold
  • Øjeblikkelig opdatering hos slutbrugerne
  • Single Sign On (SSO)
  • ESDH-, DAM- og CRM-integration
  • Enkelt intuitivt web-interface
  • Styring af brugerroller
  • ESDH-integration
  • Digital Asset Management (DAM) integration
  • CRM-integration
  • Support

Minimer tiden jeres administratorer skal bruge på at vedligeholde og opdatere indhold, og slip for at involvere IT-afdelingen når skabeloner, præsentationer og billeder skal opdateres.

Templafy vedligeholdes og administreres i et enkelt, intuitivt web-interface og kræver ingen tekniske færdigheder til at håndtere skabeloner og virksomhedens billeder m.m. Det er ikke længere nødvendigt med IT-support, hver gang indhold skal opdateres, så IT-afdelingen får mere tid til andre mere komplekse opgaver.

Alle ændringer håndteres centralt og bliver rullet ud i hele virksomheden, eller til bestemte brugere, med det samme. Store projekter, som fx rebranding af virksomheden, kan lanceres internt på én gang – det samme gælder små, men vigtige ændringer af f.eks. tekster, nøgletal eller billeder.

5 administrator-licenser er med i prisen.

Kontroller hvem der har adgang til et specifikt indhold ved at give tilladelsesniveauer til individuelle brugere, teams eller afdelinger.

Ansatte vil kun se og have adgang til indhold, som er relevant for dem, hvilket mindsker risikoen for brug af ukorrekte skabeloner og sparer brugerne tid, når de søger i systemet.

For virksomheder med kontorer flere steder, adskillige brands, eller mobile og freelance brugere, bliver adgangskontrol endnu mere vigtig.

Med en integration mellem jeres ESDH-system og Templafy sikrer du en bedre udnyttelse af jeres ESDH-system og gør den enkelte medarbejders sagsbehandling mere enkel og sikrer en fejlfri kommunikation.

Vi kan bl.a. håndtere åbning af Office-skabeloner direkte fra jeres ESDH-system samt berige dokumenter med informationer som f.eks. titel, dato, journalnummer, afsender, modtager osv. Vi sikrer desuden, at brugerens personlige oplysninger (afdeling, navn, mail etc.) færdiggør dokumentet og evt. indsætter standardtekster samt sikrer, at dokumentet lever op til jeres visuelle identitet.

Vi har et tæt samarbejde med alle førende ESDH-leverandører blandt andet KMD WorkZone, Tieto (Public 360) samt cBrain (F2), og vi har leveret mere end 30 løsninger til bl.a. Region Hovedstaden, Kulturministeriet, Miljø- og Fødevareministeriet samt Region Nordjylland.

Læs også vores whitepaper: Fordelene ved at integrere en skabelonløsning og et ESDH-system

Få nem adgang til billeder fra Word og PowerPoint.

Templafy sikrer, at billeder rent faktisk bliver brugt – dagligt og korrekt – ved at gøre dem tilgængelige fra Microsoft Office. Templafy integrerer (valgfrit) med eksterne billedbanker, der gør at virksomhedens billedemateriale kun skal vedligeholdes et sted (i billedebanken) og sikrer nem administration for Brand Managers.

Templafy giver brugerne adgang til virksomhedens billeder, imens de er ved at lave dokumenter og præsentationer. Brugeren hjælpes til at arbejde mere intuitivt og jeres eksisterende billeder kan udnyttes bedre.

Vi har et tæt samarbejde med alle førende DAM-leverandører blandt andet Skyfish, Bynder, Brandmaster, Brandmaker, Getty Images Media Manager, Cumulus, Brandworkz og XMedia.

Udarbejd tilbud og andet salgsrelateret indhold hurtigere og få en smidigere interaktion med kunderne.

At lukke en handel med mindst mulige udfordringer er målet for enhver sælger. Men dette mål kan ofte ikke nås på grund af uhensigtsmæssige arbejdsprocesser, manglende standardiseret produktbeskrivelser, billeder eller andre tilbuds-elementer.

Templafy kan integreres med jeres CRM-system, fx Salesforce, Microsoft CRM eller andre programmer, så du opnår hurtigere arbejdsgange og bedre interaktion med dine kunder. Overfør dine salgsdata fra dit CRM-system til Microsoft Office og udarbejd professionelle tilbud, e-mails osv. Du kan udnytte dit eksisterende CRM-system bedre og forbedre dine arbejdsgange, når du anvender Templafy.

Administrator- og IT- support er inkluderet i dit Templafy-abonnement.

Vi yder:
Telefonisk support mellem kl. 9-16 på +45 70 20 72 47
Chat support mellem kl. 9-16 via vores hjemmeside
E-mail support på [email protected] med svar inden for 1-2 arbejdsdage

Find evt. svar på dit problem på Templafys supportside.

Library

Én indgang til alt indhold

  • Skabeloner, præsentationer og billeder m.m. tilgængeligt direkte i Word, PowerPoint, Excel og Outlook
  • Altid opdateret indhold til alle medarbejdere
  • Intuitivt og simpelt for slutbrugere og administratorer
  • Virker på PC, Mac og smartphones (iOS og Android)
  • Word
  • PowerPoint
  • Excel
  • Outlook

 

Du får tre biblioteker i Word

Skabeloner
Her kan du samle alle virksomhedens skabeloner, så medarbejderne kun har ét sted, hvor de henter de gældende versioner. Hvis medarbejdernes personlige oplysninger, f.eks. navn, mobilnummer, sprog etc. dynamisk skal ind i skabelonerne, skal I tilkøbe Dynamics-modulet.

Tekster
Har I standardtekster, som I bruger igen og igen? F.eks. standard produktbeskrivelser eller tekst til ansættelseskontrakter, og har I problemer med, at jeres medarbejdere ikke benytter de senest godkendte formuleringer? Med Templafys tekstbibliotek, kan administrator distribuere alle typer af standard tekstformuleringer, som kan benyttes i alle dokumenter.

Billeder
Giv alle brugere adgang til jeres corporate billedemateriale, direkte i Word. Billederne kan kategoriseres efter jeres behov. Brugerne kan søge i alt jeres billedemateriale, og indsætte det i alle dokumenter. Der er mulighed for at integrere med jeres online billedebank, så I kun skal vedligeholde billedemateriale ét sted.

Du får fire biblioteker i PowerPoint:

Præsentationer
Her kan du samle alle virksomhedens præsentationer, så medarbejderne kun har ét sted, hvor de henter de gældende versioner. Herfra kan brugerne vælge blandt alle jeres firma-, salgs- eller andre typer af præsentationer, som I har behov for bruge i jeres kommunikation. Hvis medarbejdernes organisatoriske tilhørsforhold, navn eller brand etc. dynamisk skal ind i skabelonerne, skal I tilkøbe Dynamics-modulet.

Slides
Fra slide-biblioteket kan brugerne indsætte de slides, som de ønsker i deres præsentationer. Administrator kan kategorisere indholdet efter behov, og opdateringer er tilgængelige for brugerne med det samme – uden brug af IT-ressourcer.

Billeder
Giv alle brugere adgang til jeres corporate billedemateriale, direkte i PowerPoint. Billederne kan kategoriseres efter jeres behov. Brugerne kan søge i alt jeres billedemateriale, og indsætte det i alle dokumenter. Der er mulighed for at integrere med jeres online billedebank, så I kun skal vedligeholde billedemateriale ét sted.

Elementer

Med elementbiblioteket kan I sørge for, at alle medarbejdere altid har adgang til f.eks. jeres logoer og ikoner.

Skabeloner
Her kan du samle alle virksomhedens Excel-skabeloner, så medarbejderne kun har ét sted, hvor de henter de gældende versioner.

Tekster
Har I standardtekster, som I bruger igen og igen? F.eks. standard produktbeskrivelser eller standardsvar til jobansøgere, og har I problemer med, at jeres medarbejdere ikke benytter de senest godkendte formuleringer? Med Templafys tekstbibliotek, kan administrator distribuere alle typer af standard tekstformuleringer, som kan benyttes i alle e-mails.

Billeder
Giv alle brugere adgang til jeres corporate billedemateriale, direkte i Outlook. Billederne kan kategoriseres efter jeres behov. Brugerne kan søge i alt jeres billedemateriale, og indsætte det i alle e-mails. Der er mulighed for at integrere med jeres online billedebank, så I kun skal vedligeholde billedemateriale ét sted.

Dynamics

Automatisk dokument-udarbejdelse

  • Alle skabeloner laves automatisk med firma-oplysninger og brugerens personlige informationer
  • Reducerer antallet af skabeloner
  • Sikrer overholdelse af virksomhedens visuelle identitet
  • Forenkler vedligeholdelse af skabeloner
  • Reducerer brugernes tidsforbrug
  • Dynamics-modulet sælges kun sammen med Library-modulet
  • Automatiserede dokumenter
  • Én rettelse - mange opdateringer
  • Hver skabelon eksisterer kun i én version
  • Simpelt for administratorerne og for brugerne
  • Konsistent kommunikation

Dynamiske skabeloner indsætter automatisk brugerdata, når en bruger åbner en ny skabelon. E-mail, telefonnummer, firmanavn, lokation m.m. indsættes automatisk, når et dokument bliver oprettet. Automatisering af disse processer sparer brugeren en masse tid og besvær, minimerer fejl, og hjælper dem med at overholde virksomhedens grafiske stil. Med integration til jeres Active Directory (AD), skal brugerne ikke engang selv indtaste deres oplysninger. Brugerne kan oprette flere brugerprofiler, så man f.eks. kan skrive breve på engelsk og dansk.

Templafy gør det nemmere at ændre adresser, logo, oversættelser mm. og øjeblikkeligt udsende opdateringer til hele virksomheden. Det hele håndteres gennem det intuitive Templafy administratormodul, der er tilgængelig online. Nødvendigheden for involvering af IT er fjernet og alle skabeloner og dokumenter er tilgængelige i dine Office-programmer, online eller fra Office365.

Med Templafy har vi fokuseret på, at gøre administrationen så enkel som muligt. Virksomhedens adresser er f.eks. ikke indbygget i skabelon-filerne – men ligger som en separat fil. Det gør, at adresserettelser kun skal laves ét sted for at blive implementeret på alle virksomhedens skabeloner. Jeres administratorer kan selv tilføje og rette adresser, logoer, oversættelser m.m.

Med Templafy løsningen, har vi gjort os umage for, at reducere den tid du skal bruge på at administrere jeres skabeloner. Vi sørger bl.a. for, at kundernes skabeloner kun eksisterer i én variant, fordi variabelt indhold, som f.eks. logoer og adresser, håndteres udenfor skabelonerne. Hvis du skal rette en adresse i alle jeres skabeloner, så skal administrator kun rette adressen ét sted.

I virksomheder med mange lokationer, sprog, brands eller afdelinger er det vanskeligt at styre vedligehold og distribution af skabeloner – opgaven bliver simpelthen for kompleks, og det ender med uaktuelle skabeloner, der ikke bliver opdateret.

Med Templafy får du mulighed for at opdatere og vedligeholde jeres skabeloner på en hidtil uset måde, fordi ingen skabeloner eksisterer i mere end en variant og alt variabelt indhold vedligeholdes separat.

Hvis vi integrerer Templafy med jeres AD (Active Directory), kommer alle brugernes personlige oplysninger (navn, mail, mobil o.s.v.) automatisk ind i alle dokumenter.

“For os har Templafy været løsningen på en række spørgsmål om, hvordan vi forholdsvis simpelt kan sikre et ensartet udtryk af vores brand på tværs af organisationen og lande. Det har været simpelt for både os, der administrerer, og dem, der skal bruge det i det daglige til at lave dokumenter eller præsentationer. Den afgørende fordel er, at Templafy er nemt for brugerne at bruge, og at de kan stole på, at det de laver er i overensstemmelse med vores brand”.– Kristian Lysgaard, Director, Corporate Communications hos PANDORA

Med Templafy kan medarbejderne fokusere på budskaberne i dokumenter og præsentationer, og overlade det grafisk udtryk til de branding- og marketingansvarlige. Alle skabeloner udfyldes automatisk med brugerens navn, adresse, sprog m.m. og alt tekst er automatisk med korrekte fonte, størrelser og placeringer m.m.

Builder

Automatiseret tekstindsættelse

  • Automatiser komplekse dokumenter med simple spørgeskemaer
  • Simpelt at administrere
  • Automatiseret tekstindsættelse

Hvis du ofte arbejder med fx kontrakter og tilbud, så oplever du måske, at du er usikker på, hvad der er den korrekte formulering. Du oplever måske også, at du har lange dokumenter, hvor en kundes navn står på flere sider, og du skal huske at rette det alle steder.

Det kan være tidskrævende, og du risikerer at lave fejl, hvis du ikke har værktøjer, der kan hjælpe dig. Templafy giver dig mulighed for, at automatisere dit arbejde med at tilpasse indholdet til dit behov, og du sikrer dig, at indholdet er korrekt, og at du arbejder effektivt.

Løsningen sikrer også, at de centralt ansvarlige løbende har mulighed for at styre tekstindhold.

BrandChecker

Få hurtigt rettet forkerte præsentationer

  • Med ét klik kan du bringe dine PowerPoint-præsentationer on brand
  • Automatisk rettelse af forkerte fonte, farver og billeder

Med BrandChecker kan du give medarbejderne mulighed for hurtigt og nemt at tjekke, at deres præsentationer følger vigtige punkter i den visuelle identitet. Eller brug den selv som et værktøj til at kvalitetssikre din præsentation, inden den skal vises.

Med udgangspunkt i den enkelte præsentation undersøger BrandChecker om billeder er forvrængede, og om farver og fonte matcher dem, der er defineret i virksomhedens visuelle identitet, og at der er konsistens igennem hele præsentationen.

Med et enkelt klik starter BrandChecker, der hurtigt løber præsentationen igennem og kommer med forslag til nemt at få rettet op på fejl.

Udover BrandChecker er der andre ting, du selv kan gøre for at udarbejde den perfekte PowerPoint og sikre at den overholder jeres visuelle identitet. Få gode tips og tricks ved at læse vores whitepapers:

Whitepaper: Virker specialfonte i Word og Powerpoint?

Whitepaper: Den perfekte PowerPoint

Whitepaper: Visuel identitet i PowerPoint

Whitepaper: Fordelene ved dynamiske skabeloner

Email Signature Manager

Simpelt værktøj til at bringe jeres e-mails on brand

  • Administrator styrer udseende af alle medarbejderes signaturer
  • Central udrulning uden brugernes involvering
  • Simpel opsætning af kampagnebudskaber
  • Hver medarbejder kan have flere signaturer
  • Central styring af e-mail-signaturer
  • Simpelt administratormodul

Få fuld kontrol over alle virksomhedens e-mailsignaturer, disclaimers og e-mail marketingkampagner i Microsoft Outlook og Office 365.

Fordelene ved Templafy’s Email Signature Manager
– Alle e-mails følger dit brand og indeholder altid korrekte juridiske oplysninger.
– Altid opdateret og korrekt kontaktinformation.
– Brugervenlig og cloud-baseret administration.
– Virker på tværs af brands, lokaliteter og sprog.
– Mulighed for flere brugerprofiler pr. medarbejder.
– Simpel styring af marketingkampagner.

Som administrator er det dig, der styrer hvilke e-mailsignaturer, som alle medarbejdere benytter. Du bestemmer, hvordan de ser ud, og hvornår de er i brug. Du kan tilføje kampagnebudskaber, grafikker og logoer. Og når du opdaterer jeres signaturer, rammer det brugerne med det samme.

Medarbejdernes email signatur bliver tilføjet uden at jeres emails bliver sendt til en 3-parts leverandør udenfor jeres kontrol.