Templafy

Template Management

Templafy er en brugervenlig løsning til styring af alle virksomhedens skabeloner og indhold i Microsoft Office.
Med Templafy kan du styre og dele alle virksomhedens templates samt skabe professionelle, on-brand dokumenter hurtigt og enkelt.

Templafy integrerer med Word, PowerPoint, Outlook og Excel og strømliner, hvordan brugere opretter og redigerer dokumenter.

Vil du se hvad Templafy kan? – så klik på videoen.

Templafy

Én platform og seks valgfrie moduler

Administrations-platform

Online administrationsplatform til opdatering af indhold og styring af brugerrettigheder.

Læs mere

Administrations-platform

Simpelt og intuitivt web- interface, og uden involvering af IT-afdelingen, når du opdaterer skabeloner, billeder eller e-mail signaturer.

  • Online styring af alt indhold
  • Øjeblikkelig opdatering hos slutbrugerne
  • Single Sign On (SSO)
  • ESDH-, DAM- og CRM-integration
  • Enkelt intuitivt web-interface
  • Styring af brugerroller
  • ESDH-integration
  • Digital Asset Management (DAM) integration
  • CRM integration
  • Support

  • Templafy vedligeholdes og administreres i et enkelt, intuitivt web-interface og kræver ingen tekniske færdigheder til at håndtere skabeloner og virksomhedens billeder m.m. Det er ikke længere nødvendigt med IT-support, hver gang indhold skal opdateres.
  • Alle ændringer håndteres centralt og bliver rullet ud i hele virksomheden, eller til bestemte brugere, med det samme. Store projekter, som fx rebranding af virksomheden, kan lanceres internt på én gang – det samme gælder små, men vigtige ændringer af f.eks. tekster, nøgletal eller billeder.
  • 5 administrator-licenser er med i prisen.

  • Kontroller hvem der har adgang til et specifikt indhold ved at give tilladelsesniveauer til individuelle brugere, teams eller afdelinger.
  • Ansatte vil kun se og have adgang til indhold, som er relevant for dem, hvilket mindsker risikoen for brug af ukorrekte skabeloner og sparer brugerne tid, når de søger i systemet.
  • For virksomheder med kontorer flere steder, adskillige brands, eller mobile og freelance brugere, bliver adgangskontrol endnu mere vigtig.

Med en integration mellem jeres ESDH-system og Templafy sikrer du en bedre udnyttelse af jeres ESDH-system og gør den enkelte medarbejders sagsbehandling mere enkel og sikrer en fejlfri kommunikation.

Vi kan bl.a. håndtere åbning af Office-skabeloner direkte fra jeres ESDH-system samt berige dokumenter med informationer som f.eks. titel, dato, journalnummer, afsender, modtager osv. Vi sikrer desuden, at brugerens personlige oplysninger (afdeling, navn, mail etc.) færdiggør dokumentet og evt. indsætter standardtekster samt sikrer, at dokumentet lever op til jeres visuelle identitet.

Vi har et tæt samarbejde med alle førende ESDH-leverandører blandt andet iManage, KMD WorkZone, Tieto (Public 360) samt cBrain (F2), og vi har leveret mere end 30 løsninger til bl.a. Region Hovedstaden, Kulturministeriet, Miljø- og Fødevareministeriet samt Region Nordjylland.

Læs også vores whitepaper: Fordelene ved at integrere en skabelonløsning og et ESDH-system

Få nem adgang til billeder fra Word og PowerPoint.

Templafy sikrer, at virksomhedens billeder rent faktisk bliver brugt – dagligt og korrekt – ved at gøre dem tilgængelige fra Microsoft Office.

Templafy integrerer med eksterne billedbanker, hvilket gør at virksomhedens billedmateriale kun skal vedligeholdes ét sted (i billedebanken) og sikrer nem administration for Brand Managers.

Templafy giver brugerne adgang til virksomhedens billeder, imens de er ved at lave dokumenter og præsentationer. Brugeren kan arbejde mere intuitivt og eksisterende billeder kan udnyttes bedre.

Vi har et tæt samarbejde med alle førende Digital Asset Management-leverandører blandt andet Papirfly, Skyfish, Bynder, Brandmaster, Brandmaker, Getty Images Media Manager, Cumulus, Brandworkz og XMedia.

Udarbejd tilbud, kontrakter og andet salgsrelateret indhold hurtigere og få en smidigere interaktion med kunderne.

At lukke en handel med mindst mulige udfordringer er målet for enhver sælger. Men dette mål kan ofte ikke nås på grund af uhensigtsmæssige skabeloner, arbejdsprocesser, manglende standardiseret produktbeskrivelser eller billeder.

Templafy kan integreres med jeres CRM-system, fx Salesforce, Microsoft CRM eller andre programmer, så du opnår hurtigere arbejdsgange og bedre interaktion med dine kunder. Overfør dine salgsdata fra dit CRM-system til Microsoft Word og udarbejd professionelle tilbud osv.

Du kan udnytte dit eksisterende CRM-system endnu bedre samt forbedre dine arbejdsgange, når du anvender Templafy.

Administrator- og IT- support er inkluderet i dit Templafy-abonnement.

Vi yder:
Telefonisk support mellem kl. 9-16 på +45 70 20 72 47
Chat support mellem kl. 9-16 via vores hjemmeside
E-mail support på [email protected] med svar inden for 1-2 arbejdsdage

Find evt. svar på dit problem på Templafys supportside.

Library

Én indgang til alt indhold

Læs mere

Library

Én indgang til alt indhold

  • Skabeloner, præsentationer og billeder m.m. tilgængeligt direkte i Word, PowerPoint, Excel og Outlook
  • Altid opdateret indhold til alle brugere
  • Intuitivt og simpelt web-interface for slutbrugere og administratorer
  • Virker på PC, Mac og smartphones (iOS og Android)
  • Word
  • PowerPoint
  • Excel
  • Outlook

Du får tre biblioteker i Word:

Skabeloner
Her kan du samle alle virksomhedens skabeloner, så medarbejderne kun har ét sted, hvor de henter de gældende versioner. Hvis medarbejdernes personlige oplysninger, f.eks. navn, mobilnummer, sprog etc. dynamisk skal ind i skabelonerne, skal I tilkøbe Dynamics-modulet.

Tekster
Har I standardtekster, som I bruger igen og igen? F.eks. standard produktbeskrivelser eller tekst til ansættelseskontrakter, og har I problemer med, at jeres medarbejdere ikke benytter de senest godkendte formuleringer? Med Templafys tekstbibliotek, kan administrator distribuere alle typer af standard tekstformuleringer, som kan benyttes i alle dokumenter.

Billeder
Giv alle brugere adgang til jeres corporate billedemateriale, direkte i Word. Billederne kan kategoriseres efter jeres behov. Brugerne kan søge i alt jeres billedemateriale, og indsætte det i alle dokumenter. Der er mulighed for at integrere med jeres online billedebank, så I kun skal vedligeholde billedemateriale ét sted.

Du får fire biblioteker i PowerPoint:

Præsentationer
Her kan du samle alle virksomhedens præsentationer, så medarbejderne kun har ét sted, hvor de henter de gældende versioner. Herfra kan brugerne vælge blandt alle jeres firma-, salgs- eller andre typer af præsentationer, som I har behov for bruge i jeres kommunikation. Hvis medarbejdernes organisatoriske tilhørsforhold, navn eller brand etc. dynamisk skal ind i skabelonerne, skal I tilkøbe Dynamics-modulet.

Slides
Fra slide-biblioteket kan brugerne indsætte de slides, som de ønsker i sine præsentationer. Administrator kan kategorisere indholdet efter behov, og opdateringer er tilgængelige for brugerne med det samme – uden brug af IT-ressourcer.

Billeder
Giv alle brugere adgang til jeres corporate billedmateriale, direkte i PowerPoint. Billederne kan kategoriseres efter jeres behov. Brugerne kan søge i alt jeres billedemateriale, og indsætte det i alle dokumenter. Der er mulighed for at integrere med jeres online billedebank, så I kun skal vedligeholde billedemateriale ét sted.

Elementer
Med elementbiblioteket kan I sørge for, at alle medarbejdere altid har adgang til f.eks. jeres logoer og ikoner.

Skabeloner
Her kan du samle alle virksomhedens Excel-skabeloner, så medarbejderne kun har ét sted, hvor de henter de gældende versioner.

Tekster
Har I standardtekster, som I bruger igen og igen? F.eks. standard produktbeskrivelser eller standardsvar til jobansøgere, og har I problemer med, at jeres medarbejdere ikke benytter de senest godkendte formuleringer? Med Templafys tekstbibliotek, kan administrator distribuere alle typer af standardtekst-formuleringer, som kan benyttes i alle e-mails.

Billeder
Giv alle brugere adgang til jeres corporate billedemateriale, direkte i Outlook. Billederne kan kategoriseres efter jeres behov. Brugerne kan søge i alt jeres billedemateriale, og indsætte det i alle e-mails. Der er mulighed for at integrere med jeres online billedbank, så I kun skal vedligeholde billedemateriale ét sted.

Dynamics

Templates tilpasses med brugernes personlige oplysninger

Læs mere

Dynamics

Automatisk dokument-udarbejdelse

  • Alle skabeloner laves automatisk med virksomhedsoplysninger og brugerens personlige informationer og branding
  • Reducerer antallet af skabeloner
  • Sikrer overholdelse af virksomhedens visuelle identitet
  • Forenkler vedligeholdelse af skabeloner
  • Reducerer brugernes tidsforbrug
  • Dynamics-modulet sælges kun sammen med Library-modulet
  • Automatiserede dokumenter
  • Én rettelse – mange opdateringer
  • Hver skabelon eksisterer kun i én version
  • Simpelt for administratorerne og for brugerne
  • Konsistent kommunikation

Dynamiske skabeloner indsætter automatisk brugerdata, når en bruger åbner en ny skabelon.

E-mail, telefonnummer, virksomhedsnavn, lokation, korrekt farvetema, sprog m.m. indsættes automatisk, når et dokument bliver oprettet.

Automatisering af disse processer sparer brugeren en masse tid og besvær, minimerer fejl, og hjælper dem med at overholde virksomhedens grafiske stil. Med integration til jeres Active Directory (AD), skal brugerne ikke engang selv indtaste deres oplysninger. Brugerne kan oprette flere brugerprofiler, så man f.eks. kan skrive breve både på engelsk og dansk.

Templafy gør det nemmere at ændre adresser, logo, oversættelser mm. og øjeblikkeligt udsende opdateringer til hele virksomheden. Det hele håndteres gennem den intuitive Templafy administrationsplatform, der er tilgængelig online. Nødvendigheden for involvering af IT er fjernet og alle skabeloner og dokumenter er tilgængelige i dine Office-programmer, online eller fra Office365.

Med Templafy har vi fokuseret på, at gøre administrationen så enkel som muligt. Virksomhedens adresser er f.eks. ikke indbygget i skabelon-filerne – men ligger som en separat fil. Det gør, at adresserettelser kun skal laves ét sted for at blive implementeret på alle virksomhedens skabeloner. Jeres administratorer kan selv tilføje og rette adresser, logoer, oversættelser m.m.

Med Templafy løsningen, har vi gjort os umage for at reducere den tid, du skal bruge på at administrere jeres skabeloner. Vi sørger bl.a. for, at kundernes skabeloner kun eksisterer i én variant, fordi variabelt indhold, som f.eks. logoer og adresser, håndteres udenfor skabelonerne. Hvis du skal rette en adresse i alle jeres skabeloner, så skal administrator kun rette adressen ét sted.

I virksomheder med mange lokationer, sprog, brands eller afdelinger er det vanskeligt at styre, vedligeholde og distribuere skabeloner – opgaven bliver simpelthen for kompleks, og det ender med uaktuelle skabeloner, der ikke bliver opdateret.

Med Templafy får du mulighed for at opdatere og vedligeholde jeres skabeloner på en hidtil uset måde, fordi ingen skabeloner eksisterer i mere end en variant og alt variabelt indhold vedligeholdes separat.

Hvis vi integrerer Templafy med jeres AD (Active Directory), kommer alle brugernes personlige oplysninger (navn, mail, mobil o.s.v.) automatisk ind i alle dokumenter.

“For os har Templafy været løsningen på en række spørgsmål om, hvordan vi forholdsvis simpelt kan sikre et ensartet udtryk af vores brand på tværs af organisationen og lande. Det har været simpelt for både os, der administrerer, og dem, der skal bruge det i det daglige til at lave dokumenter eller præsentationer. Den afgørende fordel er, at Templafy er nemt for brugerne at bruge, og at de kan stole på, at det de laver er i overensstemmelse med vores brand”
Kristian Lysgaard, Director, Corporate Communications hos PANDORA

Med Templafy kan medarbejderne fokusere på budskaberne i dokumenter og præsentationer, og overlade det grafisk udtryk til de branding- og marketingansvarlige. Alle skabeloner udfyldes automatisk med brugerens navn, adresse, sprog m.m. og alt tekst er automatisk med korrekte fonte, størrelser og placeringer m.m.

Validator

Hold dine PowerPoint-præsentationer opdaterede

Læs mere

Validator

Validator holder øje med slides, der er blevet markeret som vigtige af virksomheden. Det sikrer, at præsentationslides forbliver opdaterede, efter at de er gemt lokalt (af slutbrugeren) og senere genåbnet til genbrug. Slides, der er markeret til validering i Templafy, registreres af Validator, når du genåbner en gammel præsentation. Hvis der findes en nyere version af de markerede slides i Templafy, registreres ændringen automatisk, og brugeren bliver bedt om at gennemgå opdateringerne.

  • Validering af indhold
  • Automatisk notifikation

Når en præsentation genbruges fra en medarbejders computer, valideres alle dokumentindhold automatisk mod de seneste versioner, der er udgivet af administratorer i Templafy.

Validator meddeler automatisk slutbrugeren om eventuelle opdateringer, der er fundet i en genåbnet præsentation.

SlideProof

Tjek og opdater dine PowerPoint for compliance

Læs mere

SlideProof

Ret ukorrekte præsentationer hurtigt

SlideProof kontrollerer og retter hvert dokument mod op til 40 foruddefinerede regler og sikrer, at indholdet, formatet og layoutet er on-brand med de nyeste virksomhedsstandarder.

SlideProof gør det muligt for dine medarbejdere at kontrollere, om deres præsentationer overholder virksomhedens visuelle identitet – hurtigt og enkelt.

Indhold: Dobbelt mellemrum, fodnoter, forkerte slidenumre, bindestreg, korrektur og meget mere!

Formatering: Farveskema, skrifttype, tekstboksmargener, punktformat, form effekter, title tab og meget mere!

Layout: Justering af figurer, arbejdsområde, pladsholderlayout, harvey ball ratio, kildeboksposition, cellemargener og meget mere!

ProductivityPlus

Juster dit indhold i præsentationer hurtigere

Læs mere

ProductivityPlus

ProductivityPlus giver brugeren brugerdefinerede funktioner til PowerPoint for at øge effektiviteten, ved oprettelse af store præsentationer. ProductivityPlus taskpane indeholder kraftfulde værktøjer, designet specielt til de mest anvendte justeringer.
Avancerede produktivitetsværktøjer til PowerPoint-præsentationer

  • Forøg effektiviteten
  • Justeringsværktøjer

Sæt af produktivitetsfunktioner lavet til lettere redigering og distribution, når du arbejder med store tidskrævende præsentationer.

Sæt med justeringsværktøjer designet til at forene og justere dit indhold i præsentationer.

E-mail Signature Manager

Central styring af e-mail signaturer

Læs mere

E-mail Signature Manager

Simpelt værktøj til at bringe jeres e-mails on-brand

  • Administrator styrer udseendet af alle medarbejderes signaturer
  • Central udrulning uden brugernes involvering
  • Simpel opsætning af kampagnebudskaber
  • Hver medarbejder kan have flere signaturer
  • Central styring af e-mail-signaturer
  • Simpelt administratormodul

Få fuld kontrol over alle virksomhedens e-mailsignaturer, disclaimers og e-mail marketingkampagner i Microsoft Outlook og Office 365.

Fordelene ved Templafy’s E-mail Signature Manager

  • Alle e-mails følger dit brand og indeholder altid korrekte juridiske oplysninger.
  • Altid opdateret og korrekt kontaktinformation.
  • Brugervenlig og cloud-baseret administration.
  • Virker på tværs af brands, lokaliteter og sprog.
  • Mulighed for flere brugerprofiler pr. medarbejder.
  • Simpel styring af marketingkampagner.

Som administrator er det dig, der styrer hvilke e-mailsignaturer, som alle medarbejdere benytter. Du bestemmer, hvordan de ser ud, og hvornår de er i brug. Du kan tilføje kampagnebudskaber, grafikker og logoer. Og når du opdaterer jeres signaturer, rammer det brugerne med det samme.

Medarbejdernes e-mail signatur bliver tilføjet uden at jeres e-mails bliver sendt til en 3-parts leverandør udenfor jeres kontrol.

Administrations-platform

Simpelt og intuitivt web- interface, og uden involvering af IT-afdelingen, når du opdaterer skabeloner, billeder eller e-mail signaturer.

  • Online styring af alt indhold
  • Øjeblikkelig opdatering hos slutbrugerne
  • Single Sign On (SSO)
  • ESDH-, DAM- og CRM-integration
  • Enkelt intuitivt web-interface
  • Styring af brugerroller
  • ESDH-integration
  • Digital Asset Management (DAM) integration
  • CRM integration
  • Support

  • Templafy vedligeholdes og administreres i et enkelt, intuitivt web-interface og kræver ingen tekniske færdigheder til at håndtere skabeloner og virksomhedens billeder m.m. Det er ikke længere nødvendigt med IT-support, hver gang indhold skal opdateres.
  • Alle ændringer håndteres centralt og bliver rullet ud i hele virksomheden, eller til bestemte brugere, med det samme. Store projekter, som fx rebranding af virksomheden, kan lanceres internt på én gang – det samme gælder små, men vigtige ændringer af f.eks. tekster, nøgletal eller billeder.
  • 5 administrator-licenser er med i prisen.

  • Kontroller hvem der har adgang til et specifikt indhold ved at give tilladelsesniveauer til individuelle brugere, teams eller afdelinger.
  • Ansatte vil kun se og have adgang til indhold, som er relevant for dem, hvilket mindsker risikoen for brug af ukorrekte skabeloner og sparer brugerne tid, når de søger i systemet.
  • For virksomheder med kontorer flere steder, adskillige brands, eller mobile og freelance brugere, bliver adgangskontrol endnu mere vigtig.

Med en integration mellem jeres ESDH-system og Templafy sikrer du en bedre udnyttelse af jeres ESDH-system og gør den enkelte medarbejders sagsbehandling mere enkel og sikrer en fejlfri kommunikation.

Vi kan bl.a. håndtere åbning af Office-skabeloner direkte fra jeres ESDH-system samt berige dokumenter med informationer som f.eks. titel, dato, journalnummer, afsender, modtager osv. Vi sikrer desuden, at brugerens personlige oplysninger (afdeling, navn, mail etc.) færdiggør dokumentet og evt. indsætter standardtekster samt sikrer, at dokumentet lever op til jeres visuelle identitet.

Vi har et tæt samarbejde med alle førende ESDH-leverandører blandt andet iManage, KMD WorkZone, Tieto (Public 360) samt cBrain (F2), og vi har leveret mere end 30 løsninger til bl.a. Region Hovedstaden, Kulturministeriet, Miljø- og Fødevareministeriet samt Region Nordjylland.

Læs også vores whitepaper: Fordelene ved at integrere en skabelonløsning og et ESDH-system

Få nem adgang til billeder fra Word og PowerPoint.

Templafy sikrer, at virksomhedens billeder rent faktisk bliver brugt – dagligt og korrekt – ved at gøre dem tilgængelige fra Microsoft Office.

Templafy integrerer med eksterne billedbanker, hvilket gør at virksomhedens billedmateriale kun skal vedligeholdes ét sted (i billedebanken) og sikrer nem administration for Brand Managers.

Templafy giver brugerne adgang til virksomhedens billeder, imens de er ved at lave dokumenter og præsentationer. Brugeren kan arbejde mere intuitivt og eksisterende billeder kan udnyttes bedre.

Vi har et tæt samarbejde med alle førende Digital Asset Management-leverandører blandt andet Papirfly, Skyfish, Bynder, Brandmaster, Brandmaker, Getty Images Media Manager, Cumulus, Brandworkz og XMedia.

Udarbejd tilbud, kontrakter og andet salgsrelateret indhold hurtigere og få en smidigere interaktion med kunderne.

At lukke en handel med mindst mulige udfordringer er målet for enhver sælger. Men dette mål kan ofte ikke nås på grund af uhensigtsmæssige skabeloner, arbejdsprocesser, manglende standardiseret produktbeskrivelser eller billeder.

Templafy kan integreres med jeres CRM-system, fx Salesforce, Microsoft CRM eller andre programmer, så du opnår hurtigere arbejdsgange og bedre interaktion med dine kunder. Overfør dine salgsdata fra dit CRM-system til Microsoft Word og udarbejd professionelle tilbud osv.

Du kan udnytte dit eksisterende CRM-system endnu bedre samt forbedre dine arbejdsgange, når du anvender Templafy.

Administrator- og IT- support er inkluderet i dit Templafy-abonnement.

Vi yder:
Telefonisk support mellem kl. 9-16 på +45 70 20 72 47
Chat support mellem kl. 9-16 via vores hjemmeside
E-mail support på [email protected] med svar inden for 1-2 arbejdsdage

Find evt. svar på dit problem på Templafys supportside.

Library

Én indgang til alt indhold

  • Skabeloner, præsentationer og billeder m.m. tilgængeligt direkte i Word, PowerPoint, Excel og Outlook
  • Altid opdateret indhold til alle brugere
  • Intuitivt og simpelt web-interface for slutbrugere og administratorer
  • Virker på PC, Mac og smartphones (iOS og Android)
  • Word
  • PowerPoint
  • Excel
  • Outlook

Du får tre biblioteker i Word:

Skabeloner
Her kan du samle alle virksomhedens skabeloner, så medarbejderne kun har ét sted, hvor de henter de gældende versioner. Hvis medarbejdernes personlige oplysninger, f.eks. navn, mobilnummer, sprog etc. dynamisk skal ind i skabelonerne, skal I tilkøbe Dynamics-modulet.

Tekster
Har I standardtekster, som I bruger igen og igen? F.eks. standard produktbeskrivelser eller tekst til ansættelseskontrakter, og har I problemer med, at jeres medarbejdere ikke benytter de senest godkendte formuleringer? Med Templafys tekstbibliotek, kan administrator distribuere alle typer af standard tekstformuleringer, som kan benyttes i alle dokumenter.

Billeder
Giv alle brugere adgang til jeres corporate billedemateriale, direkte i Word. Billederne kan kategoriseres efter jeres behov. Brugerne kan søge i alt jeres billedemateriale, og indsætte det i alle dokumenter. Der er mulighed for at integrere med jeres online billedebank, så I kun skal vedligeholde billedemateriale ét sted.

Du får fire biblioteker i PowerPoint:

Præsentationer
Her kan du samle alle virksomhedens præsentationer, så medarbejderne kun har ét sted, hvor de henter de gældende versioner. Herfra kan brugerne vælge blandt alle jeres firma-, salgs- eller andre typer af præsentationer, som I har behov for bruge i jeres kommunikation. Hvis medarbejdernes organisatoriske tilhørsforhold, navn eller brand etc. dynamisk skal ind i skabelonerne, skal I tilkøbe Dynamics-modulet.

Slides
Fra slide-biblioteket kan brugerne indsætte de slides, som de ønsker i sine præsentationer. Administrator kan kategorisere indholdet efter behov, og opdateringer er tilgængelige for brugerne med det samme – uden brug af IT-ressourcer.

Billeder
Giv alle brugere adgang til jeres corporate billedmateriale, direkte i PowerPoint. Billederne kan kategoriseres efter jeres behov. Brugerne kan søge i alt jeres billedemateriale, og indsætte det i alle dokumenter. Der er mulighed for at integrere med jeres online billedebank, så I kun skal vedligeholde billedemateriale ét sted.

Elementer
Med elementbiblioteket kan I sørge for, at alle medarbejdere altid har adgang til f.eks. jeres logoer og ikoner.

Skabeloner
Her kan du samle alle virksomhedens Excel-skabeloner, så medarbejderne kun har ét sted, hvor de henter de gældende versioner.

Tekster
Har I standardtekster, som I bruger igen og igen? F.eks. standard produktbeskrivelser eller standardsvar til jobansøgere, og har I problemer med, at jeres medarbejdere ikke benytter de senest godkendte formuleringer? Med Templafys tekstbibliotek, kan administrator distribuere alle typer af standardtekst-formuleringer, som kan benyttes i alle e-mails.

Billeder
Giv alle brugere adgang til jeres corporate billedemateriale, direkte i Outlook. Billederne kan kategoriseres efter jeres behov. Brugerne kan søge i alt jeres billedemateriale, og indsætte det i alle e-mails. Der er mulighed for at integrere med jeres online billedbank, så I kun skal vedligeholde billedemateriale ét sted.

Dynamics

Automatisk dokument-udarbejdelse

  • Alle skabeloner laves automatisk med virksomhedsoplysninger og brugerens personlige informationer og branding
  • Reducerer antallet af skabeloner
  • Sikrer overholdelse af virksomhedens visuelle identitet
  • Forenkler vedligeholdelse af skabeloner
  • Reducerer brugernes tidsforbrug
  • Dynamics-modulet sælges kun sammen med Library-modulet
  • Automatiserede dokumenter
  • Én rettelse – mange opdateringer
  • Hver skabelon eksisterer kun i én version
  • Simpelt for administratorerne og for brugerne
  • Konsistent kommunikation

Dynamiske skabeloner indsætter automatisk brugerdata, når en bruger åbner en ny skabelon.

E-mail, telefonnummer, virksomhedsnavn, lokation, korrekt farvetema, sprog m.m. indsættes automatisk, når et dokument bliver oprettet.

Automatisering af disse processer sparer brugeren en masse tid og besvær, minimerer fejl, og hjælper dem med at overholde virksomhedens grafiske stil. Med integration til jeres Active Directory (AD), skal brugerne ikke engang selv indtaste deres oplysninger. Brugerne kan oprette flere brugerprofiler, så man f.eks. kan skrive breve både på engelsk og dansk.

Templafy gør det nemmere at ændre adresser, logo, oversættelser mm. og øjeblikkeligt udsende opdateringer til hele virksomheden. Det hele håndteres gennem den intuitive Templafy administrationsplatform, der er tilgængelig online. Nødvendigheden for involvering af IT er fjernet og alle skabeloner og dokumenter er tilgængelige i dine Office-programmer, online eller fra Office365.

Med Templafy har vi fokuseret på, at gøre administrationen så enkel som muligt. Virksomhedens adresser er f.eks. ikke indbygget i skabelon-filerne – men ligger som en separat fil. Det gør, at adresserettelser kun skal laves ét sted for at blive implementeret på alle virksomhedens skabeloner. Jeres administratorer kan selv tilføje og rette adresser, logoer, oversættelser m.m.

Med Templafy løsningen, har vi gjort os umage for at reducere den tid, du skal bruge på at administrere jeres skabeloner. Vi sørger bl.a. for, at kundernes skabeloner kun eksisterer i én variant, fordi variabelt indhold, som f.eks. logoer og adresser, håndteres udenfor skabelonerne. Hvis du skal rette en adresse i alle jeres skabeloner, så skal administrator kun rette adressen ét sted.

I virksomheder med mange lokationer, sprog, brands eller afdelinger er det vanskeligt at styre, vedligeholde og distribuere skabeloner – opgaven bliver simpelthen for kompleks, og det ender med uaktuelle skabeloner, der ikke bliver opdateret.

Med Templafy får du mulighed for at opdatere og vedligeholde jeres skabeloner på en hidtil uset måde, fordi ingen skabeloner eksisterer i mere end en variant og alt variabelt indhold vedligeholdes separat.

Hvis vi integrerer Templafy med jeres AD (Active Directory), kommer alle brugernes personlige oplysninger (navn, mail, mobil o.s.v.) automatisk ind i alle dokumenter.

“For os har Templafy været løsningen på en række spørgsmål om, hvordan vi forholdsvis simpelt kan sikre et ensartet udtryk af vores brand på tværs af organisationen og lande. Det har været simpelt for både os, der administrerer, og dem, der skal bruge det i det daglige til at lave dokumenter eller præsentationer. Den afgørende fordel er, at Templafy er nemt for brugerne at bruge, og at de kan stole på, at det de laver er i overensstemmelse med vores brand”
Kristian Lysgaard, Director, Corporate Communications hos PANDORA

Med Templafy kan medarbejderne fokusere på budskaberne i dokumenter og præsentationer, og overlade det grafisk udtryk til de branding- og marketingansvarlige. Alle skabeloner udfyldes automatisk med brugerens navn, adresse, sprog m.m. og alt tekst er automatisk med korrekte fonte, størrelser og placeringer m.m.

Validator

Validator holder øje med slides, der er blevet markeret som vigtige af virksomheden. Det sikrer, at præsentationslides forbliver opdaterede, efter at de er gemt lokalt (af slutbrugeren) og senere genåbnet til genbrug. Slides, der er markeret til validering i Templafy, registreres af Validator, når du genåbner en gammel præsentation. Hvis der findes en nyere version af de markerede slides i Templafy, registreres ændringen automatisk, og brugeren bliver bedt om at gennemgå opdateringerne.

  • Validering af indhold
  • Automatisk notifikation

Når en præsentation genbruges fra en medarbejders computer, valideres alle dokumentindhold automatisk mod de seneste versioner, der er udgivet af administratorer i Templafy.

Validator meddeler automatisk slutbrugeren om eventuelle opdateringer, der er fundet i en genåbnet præsentation.

SlideProof

Ret ukorrekte præsentationer hurtigt

SlideProof kontrollerer og retter hvert dokument mod op til 40 foruddefinerede regler og sikrer, at indholdet, formatet og layoutet er on-brand med de nyeste virksomhedsstandarder.

SlideProof gør det muligt for dine medarbejdere at kontrollere, om deres præsentationer overholder virksomhedens visuelle identitet – hurtigt og enkelt.

Indhold: Dobbelt mellemrum, fodnoter, forkerte slidenumre, bindestreg, korrektur og meget mere!

Formatering: Farveskema, skrifttype, tekstboksmargener, punktformat, form effekter, title tab og meget mere!

Layout: Justering af figurer, arbejdsområde, pladsholderlayout, harvey ball ratio, kildeboksposition, cellemargener og meget mere!

ProductivityPlus

ProductivityPlus giver brugeren brugerdefinerede funktioner til PowerPoint for at øge effektiviteten, ved oprettelse af store præsentationer. ProductivityPlus taskpane indeholder kraftfulde værktøjer, designet specielt til de mest anvendte justeringer.
Avancerede produktivitetsværktøjer til PowerPoint-præsentationer

  • Forøg effektiviteten
  • Justeringsværktøjer

Sæt af produktivitetsfunktioner lavet til lettere redigering og distribution, når du arbejder med store tidskrævende præsentationer.

Sæt med justeringsværktøjer designet til at forene og justere dit indhold i præsentationer.

E-mail Signature Manager

Simpelt værktøj til at bringe jeres e-mails on-brand

  • Administrator styrer udseendet af alle medarbejderes signaturer
  • Central udrulning uden brugernes involvering
  • Simpel opsætning af kampagnebudskaber
  • Hver medarbejder kan have flere signaturer
  • Central styring af e-mail-signaturer
  • Simpelt administratormodul

Få fuld kontrol over alle virksomhedens e-mailsignaturer, disclaimers og e-mail marketingkampagner i Microsoft Outlook og Office 365.

Fordelene ved Templafy’s E-mail Signature Manager

  • Alle e-mails følger dit brand og indeholder altid korrekte juridiske oplysninger.
  • Altid opdateret og korrekt kontaktinformation.
  • Brugervenlig og cloud-baseret administration.
  • Virker på tværs af brands, lokaliteter og sprog.
  • Mulighed for flere brugerprofiler pr. medarbejder.
  • Simpel styring af marketingkampagner.

Som administrator er det dig, der styrer hvilke e-mailsignaturer, som alle medarbejdere benytter. Du bestemmer, hvordan de ser ud, og hvornår de er i brug. Du kan tilføje kampagnebudskaber, grafikker og logoer. Og når du opdaterer jeres signaturer, rammer det brugerne med det samme.

Medarbejdernes e-mail signatur bliver tilføjet uden at jeres e-mails bliver sendt til en 3-parts leverandør udenfor jeres kontrol.