SpecificTools

Værktøjer til enhver udfordring

SpecificTools er løsninger til jer, der har en konkret udfordring i Office-pakken. Løsningerne købes enkeltvis som Software as a Service (SaaS) og I vælger selv, om I kun har brug for en enkelt løsning eller ønsker flere. Løsningerne hænger ikke sammen og de kan sammensættes til at opfylde jeres behov. Løsningerne er forskellige i omfang. Både i forhold til den udfordring de løser og gruppen af brugere, de henvender sig til. Alle SpecificTools er udviklet af os og udfylder konkrete mangler, som vores kunder oplever i Office-pakken. Er du i tvivl om hvilke løsninger, der passer til jeres behov, er du velkommen til at kontakte os for en uddybende snak om jeres udfordringer.

AccessbilityChecker

AccessibilityChecker

Skab tilgængelige PDF filer

Til Word

Bliv klar til EU’s nye direktiv og lav tilgængelige PDF-filer direkte i Word. Vores løsning guider dig igennem dit Word-dokument og lader dig styre alt fra headlines, billedtags, tabeloplæsning og meget mere. Med AccessibilityChecker kan du nemt og hurtigt lave tilgængelige PDF filer. En ellers tung og langsommelig arbejdsgang bliver en narturlig del af workflowet og tillader alle at have kontrol over dokumenter fra start til slut. Løsningen fungerer direkte i Word og i jeres skabeloner.

Læs mere om AccessibilityChecker her.

Divider

Dynamisk agenda i PowerPoint på sekunder

Til PowerPoint

BrandedAgenda er et dynamisk værktøj, der automatisk henter agendapunkter fra dine overskrifter. Layout er tilpasset til din virksomheds design, og du sparer hurtigt tid i udarbejdelsen af agendaen. Bruger du ofte agendaer i dine præsentationer, er BrandedAgenda en løsning for dig. Med et enkelt klik tilføjes et agenda slide til din præsentation og yderligere agenda punkter tilføjes ligeledes med et enkelt klik.

Læs mere om BrandedAgenda her.

BrandedAgenda

BrandedAgenda

Divider

BrandedStartup

Sæt dit brand som default i Office-pakken

Til Word, PowerPoint og Excel

Du kan aldrig sikre dig mod, at dine kolleger arbejder i Office-pakkens programmer uden at benytte en skabelon, men med BrandedStartup kan du sikre brandet – selv når der arbejdes uden en skabelon. BrandedStartup sikrer, at dokumenter, præsentationer og regneark i Word, PowerPoint og Excel altid åbner med de rigtige farver, fonte og marginer. På den måde giver du medarbejderne det bedste udgangspunkt for at arbejde indenfor rammerne af brandet.

Divider

Lås indhold så brugerne ikke kan ændre det

Til PowerPoint

Har du indhold i dine præsentationer, som det ikke er meningen, at brugerne skal redigere i? Med ContentLock får du mulighed for at låse indholdet i virksomhedens præsentationer. Du vælger selv, hvilket indhold du vil låse. Alt fra tekstbokse, shapes, billeder, hele slides eller hele præsentationer kan låses, så brugerne ikke kan redigere i indholdet. Du kan vælge at låse indholdet totalt eller at give brugerne adgang til at låse det op med et password. Med ContentLock får du som administrator meget bedre kontrol over indholdet i virksomhedens standardpræsentationer.

ContentLock

Divider

CorporateGrids

Align elementer på slides

Til PowerPoint

CorporateGrids er til dig, der arbejder meget med design i PowerPoint. Løsningen giver dig mulighed for at arbejde med grids inden for rammerne af virksomhedens eget design. Med CorporateGrids kan du definere et workarea, der er tilpasset de guidelines, der er i præsentationen, som du arbejder med. Et grid definerer placering af elementer på dit slide i forhold til slidets kanter og alignment mellem elementer. Det er muligt at have flere grids, sådan at du kan arbejde med forskellige guidelines afhængigt af præsentation og slide.

Divider

Link Excel data til PowerPoint og hav opdaterede præsentationer

Til PowerPoint

DataImporter til PowerPoint giver dig mulighed for at importere Excel data til PowerPoint og altid have præsentationer, der er opdaterede. Det er muligt at importere både tal, enkelte ord, hele sætninger, grafer og tabeller. Opdatering kan ske ved et enkelt klik, eller det kan ske automatisk. DataImporter til PowerPoint kan bl.a. sikre, at informationer i tilbud, rapporter og salgspræsentationer altid er opdaterede uden at brugeren behøver at bruge tid på manuelt at opdatere.

DataImporter til PowerPoint

Divider

DocumentWorkflow

En guide til komplekse Word dokumenter

Til Word

Det kan være både tidskrævende og give mangelfulde dokumenter, når medarbejderne skal udarbejde standarddokumenter igen og igen. Med DocumentWorkflow kan processen gøres enkel og effektiv. DocumentWorkflow fungerer som et spørgeskema i Word, hvor brugeren ved at tage stilling til en række spørgsmål, udfylder et dokument. Løsningen giver mulighed for, at brugeren kan arbejde med forskellige arter af informationer: indsætte fritekst, show/hide tekst, vælge fra en liste af standardformuleringer, indsætte dato og indsætte tekst, som skal gentages igennem dokumentet. Workflowet defineres og opsættes af en administrator og I kan opsætte workflows på så mange dokumenter I ønsker.

Divider

Send dokumenter og vedhæftninger direkte fra Word

Til Word

MailAttach gør det muligt at sende et Word dokument sammen med vedhæftede filer direkte fra Word. Dit Word dokument og de vedhæftninger, du vælger, vedhæftes alle som enkelte filer – præcis på samme måde, som hvis du sendte mailen fra dit mailsystem. Med MailAttach kan du også vælge mellem prædefinerede “Send-templates”, som definerer, hvem der skal modtage mailen, hvad subject skal være og hvad der skal stå i selve mailteksten. MailAttach gør dig produktiv og kan spare dig meget tid, hvis du ofte sender samme type mail, f.eks. tilbud, igen og igen.

MailAttach

Divider

PasteGraphic

Kopier nemt grafik i topkvalitet

Til Word, PowerPoint og Excel

PasteGraphic til Word, PowerPoint og Excel gør det nemt at kopiere elementer på tværs af Office pakkens programmer. PasteGraphic sikrer, at kopierede elementer kan skaleres uden at billedkvaliteten forringes. Alle elementer kopieres som vektor-filer for at sikre, at indhold også kan skaleres efter indsættelse. Når indhold kopieres følges det altid af en kildereference, som står i alt-teksten. Det er smart, hvis du senere har ændringer og brug for at opdatere den kopierede grafik.

Divider

Merge PDF filer uden besvær

Til Word

Med PDFCollector til Word kan du nemt og hurtigt sammensætte én PDF fil af øvrige PDF filer. Du kan samle flere dokumenter i én PDF og du kan endda samle både Word dokumenter og eksisterende PDF-filer til èn PDF. PDFCollector løser en konkret udfordring, som de fleste kan relatere til. Med PDFCollector behøver du ikke lede efter en kollega med adgang til Adobe Pro, som kan hjælpe dig. PDFCollector aktiveres direkte fra Word og du samler nemt din PDF ved at vælge hvilke PDF filer og Word dokumenter, der skal være med i dit endelige dokument.

PDFcollector

Divider

ResizeExport

Indsæt grafer i Word og PowerPoint

Til Excel

ResizeExport hjælper dig med at bruge dine grafer fra Excel i Word og PowerPoint. Med ResizeExport kan du nemt eksportere grafer fra Excel og tilpasse dem til dit indhold i Word og PowerPoint. Det er f.eks. muligt at tilpasse en graf til en pladsholder, så du slipper for at bøvle med manuelt at tilpasse indhold i dine dokumenter og præsentationer.

Divider

Link dine Excel tabeller til Word

Til Excel

ReportingTools er vores løsning til dig, der laver store og datatunge rapporter. Med ReportingTools kan din data forblive i Excel og ved brug af vores løsning, kan du nemt og enkelt paste tabeller i Excel til Word og sørge for, at tabeller i dine rapporter i Word fremstår med den rigtige data og i det rigtige design. Ved at tabeller der pastes fra Excel automatisk tilpasser sig designet for tabeller i Word, sparer du en masse tid. Du skal nemlig ikke længere formatere tabeller – det sørger ReportingTools for. Hvis du vil læse mere om vores løsning og proces til årsrapporter, kan du se mere på aarsrapporter.dk.

ReportingTools

Divider

TextAutocorrect

Administrer stavekontrol for alle brugere

Til Word

Vil du gerne hjælpe brugerne af Word med at undgå fejl? Med TextAutocorrect kan du opsætte regler for autokorrektion af ord, som du selv vælger. Det kan f.eks. være at der er nogle ord, som du altid vil have skrevet på den samme måde, hvis du gentagne gange ser vigtige ord stavet forkert eller vil forhindre brugen af udvalgte forkortelser. Som administrator har du mulighed for at definere, hvilke stavemåder du ønsker at ændre og hvad du ønsker at ændre dem til. Det er f.eks. nyttigt, hvis jeres virksomhedsnavn altid skal være med versaler, men brugerne ofte glemmer dette. Modsat Words egen stavekontrol virker TextAutocorrect for alle brugere, så brugerne ikke selv behøver at sætte regler for autokorrektion op.