Velkommen til 5 nye medarbejdere

SkabelonDesign har ansat 5 nye medarbejdere, der skal styrke salget og opretholde servicen overfor vores kunder.

Patrick Klint er ansat som Implementeringskonsulent og den 24/4 -17 starter Filiz Bicak i samme rolle. Deres arbejdsopgaver bliver blandt andet:
• Opsætning af skabeloner på baggrund af design/oplæg leveret fra kunder og samarbejdspartnere – primært i Microsoft Word
• Konfiguration af SkabelonDesign software, værktøjer og komponenter
• Konfiguration af Templafy løsninger
• Konsulentydelser hos SkabelonDesigns kunder med henblik på at løse opgaver med skabeloner, dokumenter, integrationer med 3. parts leverandører, f.eks. ESDH systemer
• Overlevering af projekter til kunder
• Deltagelse i kundemøder

Mark Martinussen er ansat som Enterprise Account Manager. Sammen med resten af salgsteamet skal han løse følgende opgaver:
• Salg af både SkabelonDesign software og konsulentydelser, samt 3. parts software (herunder Templafy)
• Vedligeholdelse af eksisterende kundeforhold, herunder mersalg og krydssalg i rollen som kundeansvarlig for en række kunder på det danske marked
• Samarbejde med produktionsteam om overdragelse og igangsætning af opgaver og statusafgivelse til kunder, samt deltagelse i opstarts/statusmøder i projektforløbet

Kirsten Søgaard har indtil nu været ansat hos PwC og været ”lejet ud” til SkabelonDesign et par dage om ugen. Nu er hun blevet fastansat i SkabelonDesign som Accountant. Hendes opgaver for både SkabelonDesign og Templafy er primært:
• Debitorbogholderi
• Faktureringsopgaver
• Kreditorbogholderi
• Månedsafslutningsopgaver
• Årsafslutning herunder samarbejde med revisor
• Diverse indberetninger og momsafregningsopgaver

Christian Kildesø Ottosen skal sammen med resten af SkabelonDesigns testteam, Lotte Skau, Gaëlle Fontaine-Dinesen og Maria Venborg varetage følgende opgaver:
• Test af SkabelonDesign software til Office pakken i forhold til funktionalitet og usability
• Test af skabeloner (MS Office, OpenOffice, Pages etc.) med variabel kompleksitet
• Kvalitetssikring ift. designet og opsætningen af skabeloner, dokumenter og præsentationer
• Brugervejledninger
• Ad hoc kontorarbejde

Du kan finde kontaktinformationer på de nye medarbejdere her.