Stillingsopslag: Er du en Wordhaj?

Og vil du gerne samarbejde med Danmarks allerstørste virksomheder og samtidig gøre en forskel for tusindvis af medarbejdere?

Hvis svaret er ja, så bør du arbejde for SkabelonDesign! Vi er nemlig en forretning, som skaber værdi for andre virksomheder ved at hjælpe deres medarbejdere med at lave flotte dokumenter og præsentationer, som altid er i tråd med virksomhedernes visuelle identitet, samtidig med at de enkelte medarbejdere sparer tid ved udarbejdelsen af dem.

Vi leder lige nu efter en m/k med et talent for Word, og som skal arbejde med opsætning af skabeloner på baggrund af design, som vi modtager fra vores kunder eller samarbejdspartnere. Det kunne være til rapporter, nyhedsbreve, publikationer, breve, notater, årsrapporter eller andre typer af dokumenter, som vores kunders medarbejdere laver tusindvis af hver eneste dag. Med andre ord søger vi en Word Implementeringskonsulent, som ikke blot har stærke Wordkompetencer, men som i lige så høj grad kan tage dialogen med vores kunder, når de ønsker rådgivning om eller vejledning i vores løsninger.

Indrømmet. Det lyder måske lidt nørdet, og det er det også. Men vores intense arbejde og fokus på dette område giver os mulighed for at arbejde med mange af de største virksomheder herhjemme og også globalt, såsom Carlsberg, Novo Nordisk, Nykredit, Region Hovedstaden, Coloplast og Egmont. For ikke at nævne en masse designbureauer, som hver dag rækker ud efter vores ekspertise. Derudover bryster vi os af at være en rar og hyggelig arbejdsplads, hvor arbejdsglæde går hånd i hånd med spændende og udfordrende opgaver – ikke mindst i arbejdet med implementering af Templafy, som er vores søstervirksomhed, der udvikler verdens førende Document Management System.

Hvordan ser arbejdsdagen ud for en Word Implementeringskonsulent?

Du har næsten 50 kolleger, men der er primært 7, der ligesom dig har Word som primære arbejdsområde. Du bliver tildelt en eller flere opgaver for forskellige kunder eller samarbejdspartnere – det kan fx være et bureau, som har udviklet en ny visuel identitet for en virksomhed, og du skal hjælpe med at få det nye design implementeret i Office pakken. Det kan også være en virksomhed, som skal have deres årsrapport sat op i Word, eller som noget helt tredje kan det være en kunde, som har købt Templafy, hvor du skal konfigurere løsningen til at passe til deres behov med en kombination af wordskabeloner, adresser, integrationer til andre systemer eller give let adgang til billeder og tekster.

Du analyserer den tildelte opgave ved at sparre med en projektleder og en erfaren seniorkonsulent, så du er klar på, hvordan den gribes an. Og så går du i gang. Ingen opgaver er ens. Nogle er små og kan løses på en dag, andre er store og strækker sig over flere uger. Du er udfordret hver gang, men heldigvis har du kolleger, som du kan spørge til råds undervejs. Der kan være uklarheder i opgaven eller mangler i designet, og så må du ringe kunden op og spørge ind til, hvordan deres ønsker er. I det hele taget er du ofte i dialog med kunderne, som du lytter til og rådgiver, således at du sikrer, at de får den bedst mulige løsning.

Hvad er SkabelonDesign for en virksomhed?

Vi er en virksomhed, hvor der er en høj grad af frihed – frihed til at tilrettelægge sin egen arbejdsdag og frihed til efterspørge forbedringer eller forandringer. Vi lytter til dig – og vi kan egentlig godt lide, at du ikke er ligesom alle os andre.

Vi hjælper og lærer af hinanden – og forsøger kontinuerligt at blive bedre til det, vi gør. Derfor er vi en arbejdsplads, hvor videndeling og faglige drøftelser er en vigtig del af hverdagen. Vi sætter trivsel og arbejdsmiljø højt, men er blevet for mange til vores nuværende kontor på Østergade. Derfor flytter vi i januar 2019 til nyrenoverede lokaler på Christianshavn, hvor der vil være masser af plads til vækst og til at udfolde sit talent.

Vi kan også godt lide at lave hyggelige ting sammen, som ikke behøver at have det mindste at gøre med Microsoft Office, visuel identitet eller produktivitet. Vi har både været på firma workshop i Stockholm, på pizzabage-dag i København og slubret østers i Paris – blot for at nævne et par ting. Når det er sagt, så er vi meget ambitiøse: Vi vil være verdens bedste konsulenthus indenfor Brand Management og brugervenlighed i dokumenter og præsentationer. Intet mindre.

Hvem er du?

Microsoft Word bliver en stor del af din dagligdag, så det er et must, at du synes, at det er spændende at arbejde med Word. Vi forventer også, at du har anvendt Word på et professionelt plan. Det kan være, at du i et tidligere eller i nuværende job har siddet med større dokumenter eller skabeloner. Trods din eventuelle erfaring skal du være åben overfor at tilegne dig en stor mængde ny viden og indstillet på at gå op ad en stejl læringskurve. Og selv når du en dag er på et niveau, hvor du er rimelig velbevandret i vores løsninger, så vil der konstant være nye ting at lære – for vores løsninger udvikler sig hele tiden.

Din uddannelsesmæssige baggrund er underordnet, men du skal have et lærenemt hoved og være teknisk skarp. Sidst men måske allervigtigst: Du tager ansvar og sætter en udpræget ære i at levere noget, som er af høj kvalitet.

Hvordan søger du?

Upload ansøgning og CV via dette link https://skabelondesign.bamboohr.com/jobs/ senest den 15. oktober kl. 8. Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt Head of Production, Jacob Tryde, eller HR Manager, Thanya Bryndum Hoff-Lund, på tlf. 70 20 72 47. Vi glæder os til at høre fra dig!