Serviceminded og detaljeorienteret praktikant søges

Vil du være en del af et spændende software- og konsulenthus beliggende på Christianshavn?

Hvis svaret er ja, så skulle du blive praktikant hos SkabelonDesign! Vi er en succesfuld forretning med 60 medarbejdere, som skaber værdi for andre virksomheder ved at optimere deres arbejdsprocesser og sikre at dokumenter og præsentationer i Microsoft Office altid er i tråd med virksomhedernes visuelle identitet. Du kan læse mere om SkabelonDesign, og hvem vi er, her: https://skabelondesign.dk/skabelondesign/

Vi leder lige nu efter en praktikant, der vil være med til at sikre en høj kvalitet af de administrative processer hos SkabelonDesign og som kommer til at arbejde tæt sammen med vores Business Supporter i salgsteamet og vores administrative team.

Arbejdsopgaver

Overordnet skal du  indgå i en rolle, som spænder over to områder: Salg og administration.
Typiske opgaver, som du skal sidde med, er følgende:

  • Udarbejde tilbud for kundeansvarlige og projektledere
  • Opdatere CRM-system
  • Deltage i udbudsprocesser (indhente materiale, læse korrektur, sikre formalia)
  • Fakturering af projekter og softwareabonnementer
  • Opsætning og opfølgning på kundetilfredshedsundersøgelser

Adgangskrav og forventninger

Du skal først og fremmest være i gang med en relevant faglig uddannelse, fx Administrationsøkonom. Vi forventer, at dit praktikforløb hos os startes op i januar 2020. Derudover skal du:

  • være et udpræget ordensmenneske og detaljeorienteret
  • have en naturlig interesse for forretning og økonomi
  • have en god talforståelse
  • være serviceminded
  • kunne arbejde selvstændigt

Hvad er SkabelonDesign for en virksomhed?

Vi er en virksomhed, hvor der er en høj grad af frihed – frihed til at tilrettelægge sin egen arbejdsdag og frihed til efterspørge forbedringer eller forandringer. Vi hjælper og lærer af hinanden – og forsøger kontinuerligt at blive bedre til det, vi gør. Derfor er vi en arbejdsplads, hvor videndeling og faglige drøftelser er en vigtig del af hverdagen.

Vi kan også godt lide at lave hyggelige ting sammen, og der er plads til sociale arrangementer såsom DHL, firmafodbold og fredagsbar. Ligesom vi af og til tager ud og oplever verden sammen og derfor både har været på workshop i Stockholm, slubret østers i Paris og på firmaweekend i Barcelona. Når det er sagt, så er vi meget ambitiøse: Vi vil være verdens bedste konsulenthus indenfor Brand Management og brugervenlighed i dokumenter og præsentationer. Intet mindre.

Vores kontor er nyrenoveret og lækkert og ligger på Wilders Plads på Christianshavn. Her ligger vores jolle i havnen tæt på restauranten, Undici, hvor vi dagligt nyder vores frokost. Her er masser af lys og luft samtidig med, at vi er tæt på det hele – også en metro, såfremt du ikke bor lige i nærheden.

Hvordan søger du?

Upload ansøgning og eventuelt CV via dette link https://skabelondesign.bamboohr.com/jobs/view.php?id=41 senest den 15. november kl. 12. Vi forventer at afholde samtaler i uge 47. Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt Business Supporter, Bettina Svendsen eller Head of HR, Thanya Bryndum Hoff-Lund, på tlf. 70 20 72 47. Vi glæder os til at høre fra dig!

 

SkabelonDesign A/S blev stiftet i 2004 og har siden da været i konstant og stabil vækst. Vi beskæftiger i dag 60 medarbejdere i Danmark på Christianshavn, hvor vi deler kontor med vores søsterselskab, Templafy. Vi har flere end 1.000.000 brugere på verdensplan, som er fordelt på små, mellemstore og store virksomheder. Vores løsninger anvendes blandt andre af Carlsberg, Coloplast, DSB, FLSmidth, Forsvaret, Maersk, Novo Nordisk, Novozymes, Politiet, Rambøll, Region Hovedstaden, TDC, VELUX, Vestas og flere store globale brands, samt 5 universiteter, 10 ministerier og 15 kommuner.