Gik du glip af vores Branding Masterclass?

Den 17. maj 2017 holdt SkabelonDesign den anden i rækken af Branding Masterclass kundeevents. Logoer og grafiske elementer var temaet denne gang.

Mads Quistgaard fra UrgentAgency og Hunter Tura fra Bruce Mau Design viste flotte og inspirerende cases fra både Danmark og udlandet med virksomheder, der har opdateret deres Corporate Visual Identity.

Kristine Jakobik fra Carlsberg Group og Jonas Hecksher fra e-Types viste Carlsberg Groups nye visuelle identitet, som benytter det eksisterende Carlsberg logo, men i en mørkere grøn farve, og et humle-blad, som det grafiske element.

Desuden holdt Jeppe Schytte-Hansen fra SkabelonDesign et indlæg om implementering af Corporate Branding.

Deltog du ikke i eventet, så se nogle af præsentationerne her.

Har du spørgsmål, kommentarer eller har du noget på hjertet om branding, som du ønsker at dele, så tilmeld dig og skriv et indlæg på vores LinkedIn gruppe: bmc.skabelondesign.dk