Branding Masterclass – tilmeldingen er åben!

Det er igen tid til Branding Masterclass. Sæt kryds i kalenderen d. 3. oktober og tilmeld dig nu!

Tilmeld dig her

OBS! Der er ikke flere pladser til om formiddagen, men du kan stadig nå at tilmelde dig om eftermiddagen.

Vi har endnu en gang lyttet til tidligere deltageres ønsker og kan denne gang byde velkommen under overskriften ”Branding Masterclass: Managing Design Processes”.

På denne 6. Branding Masterclass sætter vi fokus på designprocesser i større virksomheder. Vi sætter fokus på den processuelle del af designprocessen og kommer omkring emner som bl.a. change management, projektledelse, samarbejde med bureau og implementering. Hvad kendetegner designprocesser i større virksomheder? Og hvordan drives processen egentlig? Få input til disse spørgsmål og meget mere og gå hjem med konkrete tips til, hvordan du som brandansvarlig kommer i gang og i mål med dit designprojekt, hvordan du som projektleder navigerer i designprocessen, hvordan du som designer bedst understøtter processen og hvordan marketingafdelingen fortsat holder liv i brandet, når projektet slutter. Hør Bl.a. Nykredit fortælle deres proces og tanker i forbindelse med relancering af brandet.

Hør oplæg af:

Henrik Hommelgaard, Brand- og designchef, MT Højgaard
MT Højgaard er en B2B-virksomhed og brander derfor ikke produkter, men virksomheden. Derfor skal design tage udgangspunkt i og understøtte forretningen og strategien. En designændring skal derfor også have en god forklaring og give nogle forretningsmæssige gevinster. Og så er det først når designet bruges, at det lever. Hør Henrik Hommelgaard, Brand- og designchef fortælle om MT Højgaards brand og de processer der ligger bag de beslutninger der har ført til MT Højgaards revitaliserede brand.

Margrethe Hald Mortensen, Konsulent & Frederik Dessau, Seniorkonsulent, SkabelonDesign
Forandringsledelse eller change management. En faktor i design processer der er værd at tage meget alvorlig. At overse dette område er en hyppig årsag til fejlslagne implementeringsprojekter. Inspireret af design thinking principper har Margrethe Hald Mortensen og Frederik Dessau fra SkabelonDesign udviklet en ny brugerindragende approach, der både sætter fokus på udvikling af de rette brand management og produktivitets-værktøjer, samt indtænker change management perspektiver helt fra den spæde start af et implementeringsprojekt. Hør Margrethe & Frederik fortælle om hvordan kunderne har reageret på den nye approach samt hvordan der kan gå en lige linje mellem analyse, over i implementering og slutresultat.

Stine Kalmer Jørgensen, First Vice President, Head of Digital Innovation, Digital & Marketing, Nykredit
En ny corporate visuel identitet i en stor bank er normalt et gigantisk projekt. I Nykredit findes der en strategi om ikke at være designpoliti, men derimod design thinkers, som hjælper resten af organisationen til at lave de bedste, mest brugerorienterede løsninger ved at nedbryde designprincipperne i et operationelt design system, som alle i koncernen har adgang til. Stine Kalmer Jørgensen vil fortælle om, at tage sin egen medicin og bruge design thinking, om at have fokus på processer og om sejre og udfordringer i arbejdet med at forankre den nye identitet og design thinking i Nykredit.

Tilmeld dig her

Som altid afholdes Branding Masterclass to gange, så du kan vælge at deltage om formiddagen (kl. 8.45-11.30) eller om eftermiddagen (kl. 12.45-15.30). Vent ikke for længe med at tilmelde dig. Der er et begrænset antal pladser og de plejer at ryge hurtigt.

Arrangementet er gratis og afholdes hos Klub i Linnésgade 25, 1361 København K (50 meter fra Nørreport Station).

Vi glæder os til at se dig. Har du spørgsmål til programmet, er du velkommen til at kontakte Frederik Dessau eller Jeppe Schytte-Hansen på 70 20 72 47.

OBS! Arrangementet er gratis, men koster 900 kr. ved udeblivelse uden forudgående afmelding til Katrine Dunk Rasmussen på [email protected] eller sms til 6167 9986.