Branding Masterclass: Den digitale fremtid for Corporate Brands





Det glæder os at kunne invitere dig til ”Branding Masterclass: Den digitale fremtid for Corporate Brands” onsdag den 7. februar 2018.

På denne fjerde Branding Masterclass afholdt af SkabelonDesign, kan du glæde dig til at høre fire inspirerende oplæg fra Make, DR, Ferdio og SkabelonDesign. De vil have fokus på, hvordan man nu og i fremtiden sikrer en konsistent visuel kommunikation på tværs af de digitale platforme, som vi ser i dag og som utvivlsomt vil kræve øget fokus i fremtiden.

Vi afholder vores Branding Masterclass to gange, så du kan vælge at deltage om formiddagen eller om eftermiddagen. Se program for de to events herunder og tilmeld dig senest d. 2. februar. Vent ikke for længe med at tilmelde dig. Der er et begrænset antal pladser og de plejer at ryge hurtigt.

Arrangementet er gratis og afholdes hos Klub i Linnésgade 25, 1361 København K.

Tilmeld dig her

Program kl. 8.45

Kl. 8.45

Registrering og netværk

Kaffe/te og en snack

Kl. 9.00

Jeppe Schytte-Hansen, CEO & Partner, SkabelonDesign

Velkomst og introduktion af agenda

Kl. 9.05

Steen Marner, Digital Director, Make®

Mange brands har vanskeligt ved at transformere den analoge brandoplevelse til en digital brandoplevelse og samtidig sikre, at brandet er forankret i forretningens løfte til omverdenen. Make® vil i dette oplæg fortælle, hvordan de sikrer en engagerende og relevant oplevelse på tværs af medier, og hvordan den digitale oplevelse skal være med til at skabe en ”større” oplevelse.

Kl. 9.40

Birger Morgenstjerne, Partner and Managing Director, Ferdio

Infografik – hvad er best-practice? Med mere end 1000 infografikker bag sig, vil Ferdio løfte sløret for nogle af de vigtigste erfaringer, de har gjort sig i arbejdet med infografik og datavisualisering. Kom med hele vejen rundt om design, proces og indhold.

Kl. 10.10

Pause

Kl. 10.25

Jeppe Schytte-Hansen, CEO & Partner, SkabelonDesign

Den stadig voksende datamængde stiller mange virksomheder overfor en udfordring med, at flere og flere medarbejdere skal kunne visualisere komplekse data digitalt – det kan både være udfordrende og ressourcekrævende. SkabelonDesign har via et innovationsprojekt skabt en digital løsning kaldet CorporateInfographics, som hjælper med at løse netop denne udfordring.

10.50

Anders Thulin, Ledende redaktør for design og visuel brandidentitet, DR

Hvilke overvejelser og tiltag har DR gjort sig med tanke på den foranderlige digitale verden, de befinder sig i? Hør om DRs designstrategi op imod koncern- og kanalstrategierne og få et eksklusivt kig på designskitserne til DRs kommende version af streamingtjenesten DRTV.

Kl. 11.20

Q&A session: Stil spørgsmål til alle indlægsholdere

KL 11.30

Afrunding og tak for i dag



Program kl. 12.45

Kl. 12.45

Registrering og netværk

Kaffe/te og en snack

Kl. 13.00

Jeppe Schytte-Hansen, CEO & Partner, SkabelonDesign

Velkomst og introduktion af agenda

Kl. 13.05

Anders Thulin, Ledende redaktør for design og visuel brandidentitet, DR

Hvilke overvejelser og tiltag har DR gjort sig med tanke på den foranderlige digitale verden, de befinder sig i? Hør om DRs designstrategi op imod koncern- og kanalstrategierne og få et eksklusivt kig på designskitserne til DRs kommende version af streamingtjenesten DRTV.

Kl. 13.40

Steen Marner, Digital Director, Make®

Mange brands har vanskeligt ved at transformere den analoge brandoplevelse til en digital brandoplevelse og samtidig sikre, at brandet er forankret i forretningens løfte til omverdenen. Make® vil i oplæg fortælle, hvordan de sikrer en engagerende og relevant oplevelse på tværs af medier, og hvordan den digitale oplevelse skal være med til at skabe en ”større” oplevelse.

Kl. 14.10

Pause

Kl. 14.25

Birger Morgenstjerne, Partner and Managing Director, Ferdio

Infografik – hvad er best-practice? Med mere end 1000 infografikker bag sig, vil Ferdio løfte sløret for nogle af de vigtigste erfaringer, de har gjort sig i arbejdet med infografik og datavisualisering. Kom med hele vejen rundt om design, proces og indhold.

Kl. 14.50

Jeppe Schytte-Hansen, CEO & Partner, SkabelonDesign

Den stadig voksende datamængde stiller mange virksomheder overfor en udfordring med, at flere og flere medarbejdere skal kunne visualisere komplekse data digitalt – det kan både være udfordrende og ressourcekrævende. SkabelonDesign har via et innovationsprojekt skabt en digital løsning kaldet CorporateInfographics, som hjælper med at løse netop denne udfordring.

Kl. 15.20

Q&A session: Stil spørgsmål til alle indlægsholdere

KL 15.30

Afrunding og tak for i dag

 

Tilmeld dig her