Kom til Branding Masterclass – torsdag d. 19. september

Tilmeld dig her

Torsdag d. 19. september har vi fornøjelsen af at byde velkommen til Branding Masterclass: Employer Branding.

Hør oplæg af: 

Kristoffer Kej, Direktør og Partner, RelationsPeople
Hvordan skaber man et stærkt employer brand, og hvordan får man det til at leve i hverdagen? Det vil Kristoffer Kej give inspiration til, krydret med konkrete eksempler.
Udfordringerne er mange. Eksempelvis stiller forskellige medarbejdertyper forskellige krav til den perfekte arbejdsplads og nye generationer på arbejdsmarkedet har nye forventninger. Employer brandet skal være både autentisk og appellerende samt spille sammen det corporate brand, purpose og strategi. Kristoffer Kej er direktør og partner i RelationsPeople og har arbejdet med employer branding i mere end et årti for nogle af Danmarks største virksomheder. RelationsPeople er et kommunikationsbureau, der arbejder tæt sammen med sine kunder for at forandre deres organisation, forbedre deres omdømme eller vinde markedsandele.

Lene Gam-Boelt, Senior Communications Consultant, Rambøll
Rambøll er en førende ingeniør-, design- og rådgivningsvirksomhed grundlagt i Danmark i 1945. I dag er Rambøll en global virksomhed med en stærk repræsentation i Norden, Storbritannien, Nordamerika, Mellemøsten og Asien-Stillehavsområdet. Rambøll leverer holistiske løsninger, der gavner mennesker, natur og samfundet som helhed.
I januar 2019 lancerede Rambøll det globale employer branding koncept ”Inviting bright minds”, der skal samle og styrke virksomhedens image som arbejdsgiver i alle geografier. Lene Gam-Boelt fortæller om rejsen fra analyse til kreativt koncept, intern udrulning og aktivering. Lene sætter særligt fokus på, hvordan man i Danmark lokaliserede det globale employer branding koncept, så det passer til det danske jobmarked.

Jeppe Schytte-Hansen, CEO og Partner, SkabelonDesign
Employer Branding handler i vores kontekst om både at få adgang til elementerne i virksomhedens employer brand og ligeledes skabe en større samhørighed mellem det den enkelte medarbejder i virksomheden rent faktisk kommunikerer. Det øger både værdien af det (corporate) employer brand og den enkelte medarbejders forståelse, tilfredshed og motivation. Vi tager udgangspunkt i nogle praktiske cases fra en række virksomheder, der performer godt i denne sammenhæng.

Det glæder os, at vi endnu engang kan invitere indenfor til en dag med videndeling, best practices samt tips og tricks.

Arrangementet er gratis og afholdes hos Klub kl. 8.45-11.30 (Linnésgade 25, 1361 København K. 50 meter fra Nørreport Station).

Har du spørgsmål til programmet, er du velkommen til at kontakte Frederik Dessau eller Jeppe Schytte-Hansen på 70 20 72 47.

Vi glæder os til at se dig!

Tilmeld dig her