ChangeManagement Vi ønsker at gøre en ægte forskel for dig!

Vi udstyrer dig med en førsteklasses cloudbaseret løsning, der faciliterer øget produktivitet hos dine brugere. Dette betyder, at det vil blive nemmere at finde, tilgå, skabe samt genbruge de skabeloner, information eller indhold, der passer til hver medarbejders specifikke behov.

Du vil samtidig være i stand til at konsolidere og integrere forskellige informationskilder, såsom DAM, CRM og mange andre dokumenthåndteringssystemer. Endvidere vil dine brugere have direkte adgang til præcist de Microsoft Office-templates, som de har behov for i PowerPoint, Word og Excel samt konsistente e-mailsignaturer i Outlook.

Vi vil meget gerne starte dokumentrejsen sammen med dig – en rejse, hvor vi sammen finder ud af, hvordan dine kolleger kan blive mere produktive, on-brand samt konsistente, ved hjælp af en løsning, der passer til netop jeres behov.

Det tror vi på

Forandring er en ekstern påvirkning mod mennesker.

 

Transition er en intern proces, der forekommer i mennesker, mens forandringen sker.

 

Du er nødt til at lede transitionen såvel som forandringen.

 

Det kalder vi Change Management!

Fordele

Produktivitet

Når analyse prioriteres, kan reelle produktivitetsudfordringer løses. Herved kan medarbejdere spares for repetitive opgaver ved dokumenthåndtering, og dermed have fokus på deres kernearbejde.

Omsætning

Eftersom medarbejderne vil have rum til at have fokus på deres kernearbejde, vil omsætning/ROI eller generel effektivitet højst sandsynligt stige som en afledt faktor heraf. Dine medarbejdere vil i bund og grund få mere tid til at gøre det, de er dygtige til, og det vil gavne forretningen.

Brandværdi

Ved at udarbejde effektive dokumenthåndteringsmetoder, kan man udover effektivitetsgreb også sikre, at virksomhedens brand repræsenteres i korrekt og anvendelig grad, der matcher medarbejdernes behov. Herved vil medarbejderne naturligt anvende det korrekte brand-materiale i højere grad, både ved intern og ekstern kommunikation.

Uudforskede muligheder

Ved at arbejde målrettet med succesfaktorer og ambitionsniveau omkring mere effektiv dokumenthåndtering, kan man på den lange bane løse op for ressourcer eller muligheder, som man ikke havde set eller havde mulighed for at igangsætte tidligere.

Metode

At opnå den rigtige form for værdi- og produktivitetsforøgelse, når I køber software til at integrere i jeres virksomhed, afhænger ikke kun af valg af softwareleverandør, men ligeledes af hvor godt man integrerer relevante indhold- og brugerbehovsindsigter og den type forankring, der passer til netop måden, der vil få dine brugere til at anvende softwaren.

Hos SkabelonDesign gør vi det med en tilgang, som vi kalder ChangeMangement.

Proces

Herunder ser du den typiske fremgangsmåde for et projekt. Samme proces kan også dekonstrueres for efterfølgende at blive sammensat anderledes alt efter jeres behov. Det behøver ikke at tage lang tid. Ambitions- og analysefaserne kan tage omtrent 5 uger.

Ambition

Vi fastlægger ambitionen og den prioriterede kurs sammen.

Analyse

Vi analyserer jeres brug, udfordringer og muligheder, for at kunne udvikle jeres skræddersyede softwareløsning, skabeloner samt den optimale forankringsplan.

Løsning

Vi udvikler jeres skræddersyede dokumenthåndteringsløsning.

Adoption

Vi planlægger og eksekverer en passende forankring af softwaren til jeres slutbrugere for at skabe den ønskede forretningsværdi.

Det er let at starte!

Lad os hjælpe dig med et BrandHealthCheck. Som domæneeksperter med 15 års erfaring indenfor udvikling af skabeloner, tager vi temperaturen på jeres dokumenter indenfor følgende områder:

CVI Compliance Check

  • Hvordan stemmer jeres skabelonindstillinger overens med jeres designguide?

Usability Check

  • Hvor enkelt er det at arbejde i jeres skabeloner – og stadig være on-brand?

Reality Check

  • Ved I hvordan jeres brugere arbejder med skabeloner?
  • Og hvordan deres færdige dokumenter ender med at se ud?

Ambition Check

  • Hvad er din organisations grundlæggende tilgang til dokumentkultur?
  • Kommunikerer, træner og forventningsafstemmer I på nuværende tidspunkt med jeres brugere omkring dokumentbrug?

Vil du vide mere?

Senior Consultant, Kamilla Glenstrup.