Når analyse prioriteres, kan reelle produktivitetsudfordringer løses. Herved kan medarbejdere spares for repetitive opgaver ved dokumenthåndtering, og dermed have fokus på deres kernearbejde.
Vi udstyrer dig med en førsteklasses cloudbaseret løsning, der faciliterer øget produktivitet hos dine brugere. Dette betyder, at det vil blive nemmere at finde, tilgå, skabe samt genbruge de skabeloner, information eller indhold, der passer til hver medarbejders specifikke behov.
Du vil samtidig være i stand til at konsolidere og integrere forskellige informationskilder, såsom DAM, CRM og mange andre dokumenthåndteringssystemer. Endvidere vil dine brugere have direkte adgang til præcist de Microsoft Office-templates, som de har behov for i PowerPoint, Word og Excel samt konsistente e-mailsignaturer i Outlook.
Vi vil meget gerne starte dokumentrejsen sammen med dig – en rejse, hvor vi sammen finder ud af, hvordan dine kolleger kan blive mere produktive, on-brand samt konsistente, ved hjælp af en løsning, der passer til netop jeres behov.