Branding Masterclass

SkabelonDesign lancerede i 2017 konceptet Branding Masterclass og vi har indtil nu været vært for 5 events i København med forskellige emner som typografi, logoer, grafiske elementer, billeder og farver. Til hver Branding Masterclass har vi inviteret ”best in class” indlægsholdere fra ind- og udland til at holde indlæg sammen med os for kunder, samarbejdspartnere og andre interesserede. Fælles for indlægsholderne er, at de har et knivskarpt fokus på emnet for arrangementet, og at deres indlæg kan inspirere deltagerne.

Størstedelen af deltagerne på vores events arbejder til dagligt med marketing og branding i virksomheder eller på et bureau, og en af deltagerne i Masterclassen gav følgende evaluering af eventet:

”Jeg synes det var et virkelig vellykket og meget generøst arrangement med topprofessionelle oplægsholdere og projekter. Jeg blev meget inspireret!”

Vi er meget glade for støtten omkring vores initiativ og glæder os til at afholde flere Branding Masterclasses i år.

Har du spørgsmål, kommentarer eller har du noget på hjertet om branding, som du ønsker at dele, så er du meget velkommen til at tilmelde dig og evt. skrive et indlæg på vores LinkedIn gruppe: bmc.skabelondesign.dk

Tilmeld dig nu

Næste Branding Masterclass: Managing Design Processes er d. 3. oktober 2018. Tilmeld dig nu og vær sikker på at få en af de eftertragtede pladser.

 

Tilmeld dig her

Branding-Masterclass_3-oktober
Se præsentationer Emner og oplæg fra tidligere events

Branding Masterclass: Typografi

“Skræddersyede brand skrifttyper som hjertet i branding” af Torsten Lindsø Andersen, Senior Type Designer og Rasmus Michaëlis, Senior Type Designer fra Kontrapunkt (de kan ikke offentliggøre deres præsentation)

“Typografi i en digital kontekst” af Mathias Jespersen, Head of Playtype Foundry, e-Types & Playtype

“Choosing your font” af Bruno Maag, Chairman, Dalton Maag

“Få det til at virke i Microsoft Office” af Frederik Dessau, Senior Consultant, SkabelonDesign

Branding Masterclass: Logo og grafiske elementer

“Udvikling af corporate identity” af Mads Quistgaard, Design Director, Urgent.Agency

“Carlsberg Groups revitaliserede visuelle identitet” af Kristine Jakobik, Corporate Brand Manager, Carlsberg Group og Jonas Hecksher, Creative Director, e-Types

“The mission is the mission: Branding the 21st Century Global Organization” af Hunter Tura, CEO, Bruce Mau Design (han kan ikke offentliggøre sin præsentation)

“Corporate brands i hænderne på medarbejderne” af Jeppe Schytte-Hansen, CEO, SkabelonDesign

Branding Masterclass: Farver og billeder

“Coloplast Brand Relaunch” af Wakana Pivoteau Sakihama, Head of Corporate Branding, Coloplast (hun kan ikke offentliggøre sin præsentation)

“Optimering af visuel kommunikation i Corporate Branding” af Ulrik Jantzen, Fotograf og partner, Büro Jantzen (low res)

“Brug af farver og billeder i Microsoft Office” af Jeppe Schytte-Hansen, CEO, SkabelonDesign

“Farvers nuancer og muligheder” af Margrethe Odgaard, Designer

Branding Masterclass: Den digitale fremtid for Corporate Brands

“Brands in a digital context” af Steen Marner, Digital director, Make®

“Infografik – hvad er best-practice?” af Birger Morgenstjerne, Partner & Managing Director, Ferdio

“DRs designstrategi” af Anders Thulin, Ledende redaktør for design og visuel brandidentitet, DR

“Den digitale fremtid for Corporate Brands” af Jeppe Schytte-Hansen, CEO, SkabelonDesign

Branding Masterclass: Lyd og Motion Graphics

“Lyds påvirkning af hjernen” af Peter Vuust, Hjerneforsker og jazzmusiker

“Music in Corporate Branding and Motion Graphics” af Karsten Kjems, Audio Branding Specialist, Sonic Minds

“Motion Graphics” af Daniel Gjøde, Partner, Stupid Studio

“Lyd og Motion Graphics i Corporate Branding” af Jeppe Schytte-Hansen, CEO, SkabelonDesign

Acceptér venligst "ydeevne og statistikker"-cookies for at se dette indhold.