Branding Masterclass: Lyd og Motion Graphics

Det er igen blevet tid til Branding Masterclass. Denne gang sætter vi fokus på brugen af lyd og Motion Graphics. Sæt kryds i kalenderen d. 11. april og tilmeld dig allerede nu!

På denne femte Branding Masterclass afholdt af SkabelonDesign, kan du glæde dig til at høre inspirerende oplæg med fokus på, hvilken rolle lyd spiller i Corporate Branding og hvordan Motion Graphics kan bringes i spil. Hør inspirerende oplæg fra ledende forsker i musik og hjernen Peter Vuust, Audio Branding Specialist Karsten Kjems, Daniel Gjøde fra Stupid Studio og Jeppe Schytte-Hansen fra SkabelonDesign.

Vi afholder denne Branding Masterclass to gange, så du kan vælge at deltage om formiddagen (kl. 8.45-11.30) eller om eftermiddagen (kl. 12.45-15.30). Se program og oplægsholdere herunder og tilmeld dig senest d. 6. april. Vent ikke for længe med at tilmelde dig. Der er et begrænset antal pladser og de plejer at ryge hurtigt.

Arrangementet er gratis og afholdes hos Klub i Linnésgade 25, 1361 København K.

Vær sikker på at få en plads og tilmeld dig allerede nu.

Hør følgende oplæg:

Peter Vuust, Hjerneforsker og jazzmusiker
Lyd og musik påvirker os socialt og biologisk. Men hvordan og hvorfor? Få forskningen svar på hvordan lyd påvirker hjernen og os som mennesker. Hvad kan man med afsæt i videnskaben påvise eller afvise og hvordan kan vi bruge denne viden? Peter Vuust er Danmarks ledende ekspert indenfor musik og lydes påvirkning af hjernen.

Karsten Kjems, Audio Branding Specialist, Sonic Minds
Hvordan lyder din virksomhed? Musik flytter følelser, påvirker vores tilhørsforhold og valg. Men hvordan og hvor skal man anvende lyd og musik? Lydbrandingekspert Karsten Kjems tager os på en spændende musikalsk rejse hvor vi vil høre eksempler på brands der anvender lyd strategisk og taktisk, samt kommer med konkrete tips til, hvordan du kan komme i gang med at anvende lyd og musik til at styrke dit brand og kommunikation.

Daniel Gjøde, Stifter & Partner, Stupid Studio
Motion graphics har siden etableringen af Stupid Studio i 2006 ofte spillet en central rolle i deres effektfulde og kreative arbejde. Men hvor er motion design på vej hen og hvordan kan brands drage fordel af udviklingen?
Med udgangspunkt i cases vil Daniel Gjøde vise eksempler på styrken ved at bruge moti-on graphics, når der skal laves engagerende oplevelser og bygges stærke brands.

Jeppe Schytte-Hansen, CEO & Partner, SkabelonDesign
Det er lettere at komme i gang med at arbejde med Motion Graphics end mange tror. Eksempelvis er det med PowerPoint muligt at skabe egne Motion Graphics uden at du behøver være ekspert. Vi vil fortælle om mulighederne i PowerPoint og gen-nem cases vise, hvordan nogle udvalgte virksomheder arbejder med Motion Graphics i PowerPoint.

Tilmeld dig her