Template Management

Templafy

Templafy er en brugervenlig løsning til styring af alle virksomhedens Microsoft Office skabeloner og indhold i Microsoft Office.
Med Templafy får du bedre og nemmere template management.

Se hvordan Templafy virker på 90 sekunder ved at klikke på videoen herunder.

 

 

Templafy giver værdi til alle virksomhedstyper og – størrelser.
Læs oversigten over features nedenfor og se priserne, så du kan vælge den løsning, der passer til netop din virksomhed.

Generelle Templafy features


Personalized Business Templates

Konsistent kommunikation

Producér professionelle dokumenter og præsentationer hurtigere, som lever op til jeres identitet.

template device

Øget effektivitet

 

Templafy findes dér, hvor du skal bruge det, fx i MS Office. Skabeloner, billeder og tekster er altid lige ved hånden.

Brand

Tag kontrol over dit brand

Gør det nemt at implementere nye skabeloner og opdateringer uden at involvere IT.

template platform

Alle Office platforme

 

Templafy kan bruges i Office, Office 365 (Word-, Excel- og PowerPoint online),
Google og Apple.

enterprise templates

Passer til alle virksomheder

Vælg den Templafy-løsning med høj sikkerhed og hastighed, der passer til netop din virksomhed.

Integration & API

Integration & API

 

SSO og AD integration med den eksisterende
IT-infrastruktur. Åbne API’er til data og forbindelser.

template device

Alle enheder, hvorsomhelst

Templafy kan tilgås fra PC, iPad, iPhone og Mac – med Windows, OS X, iOS og alle browsere.

Superior User Experience

Tilgængelig og enkel brugerflade

Virker hvor dine brugere er, og hvor de arbejder. Templafy er overskueligt og sikrer øget produktivitet.

Enkel prissætning og en løsning for alle virksomhedstyper.
Priserne på denne side er indikative. Endeligt tilbud afgives ved henvendelse.

 

Essential

Passer til små virksomheder

2.299 kr. Mdr. omkostning

Essential

2.299 kr.
  • + 22 kr. pr. bruger/måned
  • + opsætning og konfiguration af skabeloner

Producer professionelle dokumenter og præsentationer hurtigere, som lever op til jeres visuelle identitet.

Distribution af skabeloner

Nyd fordelene ved ubegrænset adgang til alle virksomhedens skabeloner, uanset om du arbejder fra din tablet eller computer.

Digital Asset Management (DAM)

Få nem adgang til slides, logoer, billeder og videoer fra din foretrukne platform.

Office & Office 365 integration

Fortsæt med at arbejde med MS Office eller din foretrukne platform, når du opretter filer – men med langt bedre resultater.

Valgfri DAM & CRM integration

Tag en snak med os om billed- og CRM-systemer, som du gerne vil have integreret med Templafy.

Single Sign-On

Forbedrer sikkerheden og begrænser antallet af passwords, som du skal huske.

 

 

Online support

Succes-center

Cloud opbevaring

2 GB

Antal individuelle tenants

1

Antal administrator licenser

1

Styring af skabeloner

checkmark

Distribution af skabeloner

Nyd fordelene ved ubegrænset adgang til alle virksomhedens skabeloner – direkte i Word, PowerPoint og Excel – og lad marketingafdelingen lave opdateringer øjeblikkeligt.

Templafy vises som et menupunkt i Word, PowerPoint, Excel og Outlook. Du behøver derfor ikke at lede efter skabeloner på dit intranet, en server eller andre steder. Brugerne har de skabeloner de behøver, på det sted, hvor de skal bruge dem. Du kan også arbejde direkte fra din Templafy hjemmeside, der sikrer, at du har den samme adgang, lige meget, om du bruger PC, Mac, tablet eller din smartphone.

Templafy gør det muligt at udsende opdateringer til alle virksomhedens brugere øjeblikkeligt. Er der et kontor, der skifter adresse eller skal jeres virksomhedspræsentationer opdateres – så opdaterer jeres administratorer bare indholdet.

checkmark

Digital Asset Management, fx billedbank

Få nem adgang til logoer, billeder og videoer fra Word og PowerPoint.

Enhver seriøs virksomhed investerer i branding, som hjælper dem med at kommunikere mere overbevisende og konsekvent. Templafy sikrer, at fx logo eller billeder rent faktisk bliver brugt – dagligt og korrekt – ved at gøre dem tilgængelige fra Microsoft Office eller enhver anden foretrukken platform.

Templafy giver brugeren adgang til virksomhedens logoer, billeder etc., imens de er ved at lave dokumenter og præsentationer. Brugeren hjælpes til at arbejde mere intuitivt og jeres eksisterende billeder kan udnyttes bedre. Templafy integrerer (valgfrit) også med andre eksterne billedbanker, der sikrer nem administration for Brand Managers.

checkmark

Dynamisk tekst-udarbejdelse

 

Automatiseret dokumentudarbejdelse

Få automatisk individuelle firmadokumenter til hver bruger og gør en ende på manuelle opdateringer. Opbevar og få nem adgang til alle dine skabeloner og best practice på et sted.

Dynamiske skabeloner indsætter automatisk brugerdata, når en bruger åbner en ny fil. E-mail, telefonnummer, firmanavn, og afdelings- eller stedspecifikke informationer indsættes automatisk, når et dokument bliver oprettet. Automatisering af disse processer sparer brugeren en masse tid og besvær, og hjælper dem med at overholde virksomhedens grafiske stil. Fra Word, PowerPoint, Excel og Outlook har brugeren adgang til alle virksomhedens skabeloner, dokumenter, slides og meget mere.

Templafy gør det nemmere at ændre adresser, logo, oversættelser mm. og øjeblikkeligt udsende opdateringer til hele virksomheden. Det hele håndteres gennem det intuitive Templafy administratormodul, der er tilgængelig online. Nødvendigheden for involvering af IT er fjernet og alle skabeloner og dokumenter er tilgængelige i dine Office-programmer, online eller fra Office365.

 

Automatiseret tekstindsættelse

Hvis du ofte arbejder med fx kontrakter og tilbud, så oplever du måske, at du er usikker på, hvad der er den korrekte formulering. Du oplever måske også, at du har lange dokumenter, hvor en kundes navn står på flere sider, og du skal huske at rette det alle steder.

Det kan være tidskrævende, og du risikerer at lave fejl, hvis du ikke har værktøjer, der kan hjælpe dig. Templafy giver dig mulighed for, at automatisere dit arbejde med at tilpasse indholdet til dit behov, og du sikrer dig at indholdet er korrekt, og at du arbejder effektivt.

Løsningen sikrer også, at de centralt ansvarlige løbende har mulighed for at styre tekstindhold.

 

Styring af brugernes indhold

 

Kontrolleret brugeradgang

Kontroller hvem der har adgang til et specifikt indhold ved at give tilladelsesniveauer til individuelle brugere, teams eller afdelinger.

Ansatte vil kun se og have adgang til indhold som er relevant for dem, hvilket mindsker risikoen for brug af ukorrekte skabeloner og sparer brugerne tid, når de søger i systemet.

For virksomheder med kontorer flere steder, adskillige brands, eller mobile og freelance brugere, bliver adgangskontrol endnu mere vigtig.

 

Automatisk fejl-rettelse

 

Automatisk rettelse af forkerte formuleringer

Garanter ensartethed i virksomhedens tekstmæssige og visuelle indhold med hjælp fra Templafy.

Åben et eksisterende dokument for at redigere på samme måde som altid, men med garanti for automatisk opdateret indhold. Templafy viser dig kun det aktuelle og on-brand indhold med alle opdateringer tilgængelige øjeblikkeligt. Hvis gamle filer, som du har åbnet på din computer, indeholder forældet indhold, vil Templafy alarmere dig om at ændre det, som er ukorrekt, og derved hurtigt få dig tilbage på sporet.

 

Add-ins & integrationer

checkmark

Microsoft Office

checkmark

SharePoint Online

checkmark

OneDrive for Business

checkmark

Google Drive

checkmark

Dropbox

checkmark

Box

checkmark

Administrator modul

Minimer tiden jeres administratorer skal bruge på at vedligeholde og opdatere indhold, og slip for at involvere IT-afdelingen når skabeloner, præsentationer og billeder skal opdateres.

Templafy vedligeholdes og administreres i et enkelt, intuitivt web-interface og kræver ingen tekniske færdigheder til at håndtere skabeloner og virksomhedens billeder m.m. Det er ikke længere nødvendigt med IT-support, hver gang indhold skal opdateres, så IT-afdelingen får mere tid til andre mere komplekse opgaver.

Alle ændringer håndteres centralt og bliver rullet ud i hele virksomheden, eller til bestemte brugere, med det samme. Store projekter, som fx rebranding af virksomheden, kan lanceres internt på én gang – det samme gælder små, men vigtige ændringer af f.eks. tekster, nøgletal eller billeder.

checkmark

Brugerrollestyring

Kontroller hvem der har adgang til et specifikt indhold ved at give tilladelsesniveauer til individuelle brugere, teams eller afdelinger.

Ansatte vil kun se og have adgang til indhold som er relevant for dem, hvilket mindsker risikoen for brug af ukorrekte skabeloner og sparer brugerne tid, når de søger i systemet.

For virksomheder med kontorer flere steder, adskillige brands, eller mobile og freelance brugere, bliver adgangskontrol endnu mere vigtig.

 

Single Sign-On

Godkend brugere via din foretrukne sikkerhedsløsning og minimer belastningen af din IT-afdeling. SSO forhindrer uautoriseret adgang til din virksomheds indhold og reducerer antallet af adgangskoder, brugere skal huske. Templafy understøtter de fleste autentificeringstjenester, herunder:

 

AzureAD

ADFS (WS-Federation/SAML2)

Open ID Connect

 

Læs mere på vores support site.

AzureAD

Regionalt Azure datacenter

Vælg at gemme dine data i dit foretrukne geografiske område for forbedret ydeevne og maksimal sikkerhed. Opbevar dine data tæt på dine lokationer, eller vælg at have dem gemt i et bestemt datacenter, så du nemt har adgang til dem. Vi har Templafy-servere hostet i flere lande for at give vores kunder større fleksibilitet.

Læs mere på vores support site.

 

Forbrugsmonitorering

 

Dashboard-rapportering

 

Valgfri integrationer

checkmark

Dokumenthåndtering og ESDH systemer

 

Med en integration mellem jeres ESDH-system og Templafy sikrer du en bedre udnyttelse af jeres ESDH-system og gør den enkelte medarbejders sagsbehandling mere enkel og sikrer en fejlfri kommunikation.

Vi kan bl.a. håndtere åbning af Office-skabeloner direkte fra jeres ESDH-system samt berige dokumenter med informationer som f.eks. titel, dato, journalnummer, afsender, modtager osv. Vi sikrer desuden, at brugerens personlige oplysninger (afdeling, navn, mail etc.) færdiggør dokumentet og evt. indsætter standardtekster samt sikrer, at dokumentet lever op til jeres visuelle identitet.

Vi har et tæt samarbejde med alle førende ESDH-leverandører blandt andet KMD WorkZone, Tieto (Public 360) samt cBrain (F2), og vi har leveret mere end 30 løsninger til bl.a. Region Hovedstaden, Kulturministeriet, Miljø- og Fødevareministeriet samt Region Nordjylland.

Læs også vores whitepaper: Fordelene ved at integrere en skabelonløsning og et ESDH-system

 

Digital Asset Management, fx billedbank (DAM)

Få nem adgang til logoer, billeder og videoer fra Word og PowerPoint.

Enhver seriøs virksomhed investerer i branding, som hjælper dem med at kommunikere mere overbevisende og konsekvent. Templafy sikrer, at fx logo eller billeder rent faktisk bliver brugt – dagligt og korrekt – ved at gøre dem tilgængelige fra Microsoft Office eller enhver anden foretrukken platform.

Templafy giver brugeren adgang til virksomhedens logoer, billeder etc., imens de er ved at lave dokumenter og præsentationer. Brugeren hjælpes til at arbejde mere intuitivt og jeres eksisterende billeder kan udnyttes bedre. Templafy integrerer (valgfrit) også med andre eksterne billedbanker, der sikrer nem administration for Brand Managers.

745 kr./mdr.

Microsoft CRM

Udarbejd tilbud og andet salgsrelateret indhold hurtigere og få en smidigere interaktion med kunderne.

At lukke en handel med mindst mulige udfordringer er målet for enhver sælger. Men dette mål kan ofte ikke nås på grund af uhensigtsmæssige arbejdsprocesser, manglende standardiseret produktbeskrivelser, billeder eller andre tilbuds-elementer.

Templafy kan integreres med jeres CRM-system, fx Salesforce, Microsoft CRM eller andre programmer, så du opnår hurtigere arbejdsgange og bedre interaktion med dine kunder. Overfør dine salgsdata fra dit CRM-system til Microsoft Office og udarbejd professionelle tilbud, e-mails osv. Du kan udnytte dit eksisterende CRM-system bedre og forbedre dine arbejdsgange med et hug, når du anvender Templafy.

7,5 kr. pr. bruger/mdr.

Salesforce

Udarbejd tilbud og andet salgsrelateret indhold hurtigere og få en smidigere interaktion med kunderne.

At lukke en handel med mindst mulige udfordringer er målet for enhver sælger. Men dette mål kan ofte ikke nås på grund af uhensigtsmæssige arbejdsprocesser, manglende standardiseret produktbeskrivelser, billeder eller andre tilbuds-elementer.

Templafy kan integreres med jeres CRM-system, fx Salesforce, Microsoft CRM eller andre programmer, så du opnår hurtigere arbejdsgange og bedre interaktion med dine kunder. Overfør dine salgsdata fra dit CRM-system til Microsoft Office og udarbejd professionelle tilbud, e-mails osv. Du kan udnytte dit eksisterende CRM-system bedre og forbedre dine arbejdsgange med et hug, når du anvender Templafy.

7,5 kr. pr. bruger/mdr.

Valgfrie add-ons

checkmark

Dynamisk e-mail signatur til Outlook


Templafy’s Email Signature Manager

Få fuld kontrol over alle virksomhedens e-mail signaturer, disclaimers og e-mail marketingkampagner i Microsoft Outlook og Office 365.

Fordelene ved Templafy’s Email Signature Manager
– Alle e-mails følger dit brand og indeholder altid korrekte juridiske oplysninger.
– Altid opdateret og korrekt kontaktinformation.
– Brugervenlig og cloud-baseret administration.
– Virker på tværs af brands, lokaliteter og sprog.
– Mulighed for flere brugerprofiler pr. medarbejder.
– Simpel styring af marketingkampagner.

7,5 kr. pr. bruger/mdr.

BrandChecker til PowerPoint

7,5 kr. pr. bruger/mdr.

Generiske Office skabeloner og indholdspakke

checkmark

Basis Support

checkmark

Supportcenter

checkmark

Online Support

checkmark

Udvidet support

 

Telefonisk support

 

24/7 support

 

Succes-center

checkmark

Professional

Passer til mellemstore virksomheder

5.999 kr. Mdr. omkostning

Professional

5.999 kr.
  • + 15 kr. pr. bruger/måned
  • + opsætning og konfiguration af skabeloner

Effektiviser jeres dokumentudarbejdelse med dynamiske skabeloner og få konsistent branding.

Alle features fra Essential plus…

Automatiseret dokumentudarbejdelse

Automatiser forældede og langsomme processer med Templafy's dynamiske skabeloner, som individualiserer dokumenter til hver bruger, sparer tid, og sikrer korrekt indhold.

Automatiseret tekstindsættelse

Spar tid og minimer fejl når du opretter og redigerer Word dokumenter. Fjern manuelt og ensformigt arbejde og vær sikker på, at dit tekstindhold stemmer med virksomhedens retningslinjer.

Kontrolleret brugeradgang

Kontroller hvem der har adgang til et givent indhold ved at differentiere mellem individuelle brugere, lande eller afdelinger.

Valgfrit regionalt datacenter

Vælg at gemme dine data i dit foretrukne geografiske område for forbedret ydeevne og maksimal sikkerhed.

Valgfri ESDH- og CRM-integration.

Få mere ud af jeres ESDH- og/eller CRM-system ved at integrere det med Templafy.

 

Telefonisk support

Succes-center

Cloud opbevaring

5 GB

Antal individuelle tenants

1

Antal administrator licenser

5

Styring af skabeloner

checkmark

Distribution af skabeloner

Nyd fordelene ved ubegrænset adgang til alle virksomhedens skabeloner – direkte i Word, PowerPoint og Excel – og lad marketingafdelingen lave opdateringer øjeblikkeligt.

Templafy vises som et menupunkt i Word, PowerPoint, Excel og Outlook. Du behøver derfor ikke at lede efter skabeloner på dit intranet, en server eller andre steder. Brugerne har de skabeloner de behøver, på det sted, hvor de skal bruge dem. Du kan også arbejde direkte fra din Templafy hjemmeside, der sikrer, at du har den samme adgang, lige meget, om du bruger PC, Mac, tablet eller din smartphone.

Templafy gør det muligt at udsende opdateringer til alle virksomhedens brugere øjeblikkeligt. Er der et kontor, der skifter adresse eller skal jeres virksomhedspræsentationer opdateres – så opdaterer jeres administratorer bare indholdet.

checkmark

Digital Asset Management, fx billedbank

Få nem adgang til logoer, billeder og videoer fra Word og PowerPoint.

Enhver seriøs virksomhed investerer i branding, som hjælper dem med at kommunikere mere overbevisende og konsekvent. Templafy sikrer, at fx logo eller billeder rent faktisk bliver brugt – dagligt og korrekt – ved at gøre dem tilgængelige fra Microsoft Office eller enhver anden foretrukken platform.

Templafy giver brugeren adgang til virksomhedens logoer, billeder etc., imens de er ved at lave dokumenter og præsentationer. Brugeren hjælpes til at arbejde mere intuitivt og jeres eksisterende billeder kan udnyttes bedre. Templafy integrerer (valgfrit) også med andre eksterne billedbanker, der sikrer nem administration for Brand Managers.

checkmark

Dynamisk tekst-udarbejdelse

checkmark

Automatiseret dokumentudarbejdelse

Få automatisk individuelle firmadokumenter til hver bruger og gør en ende på manuelle opdateringer. Opbevar og få nem adgang til alle dine skabeloner og best practice på et sted.

Dynamiske skabeloner indsætter automatisk brugerdata, når en bruger åbner en ny fil. E-mail, telefonnummer, firmanavn, og afdelings- eller stedspecifikke informationer indsættes automatisk, når et dokument bliver oprettet. Automatisering af disse processer sparer brugeren en masse tid og besvær, og hjælper dem med at overholde virksomhedens grafiske stil. Fra Word, PowerPoint, Excel og Outlook har brugeren adgang til alle virksomhedens skabeloner, dokumenter, slides og meget mere.

Templafy gør det nemmere at ændre adresser, logo, oversættelser mm. og øjeblikkeligt udsende opdateringer til hele virksomheden. Det hele håndteres gennem det intuitive Templafy administratormodul, der er tilgængelig online. Nødvendigheden for involvering af IT er fjernet og alle skabeloner og dokumenter er tilgængelige i dine Office-programmer, online eller fra Office365.

checkmark

Automatiseret tekstindsættelse

Hvis du ofte arbejder med fx kontrakter og tilbud, så oplever du måske, at du er usikker på, hvad der er den korrekte formulering. Du oplever måske også, at du har lange dokumenter, hvor en kundes navn står på flere sider, og du skal huske at rette det alle steder.

Det kan være tidskrævende, og du risikerer at lave fejl, hvis du ikke har værktøjer, der kan hjælpe dig. Templafy giver dig mulighed for, at automatisere dit arbejde med at tilpasse indholdet til dit behov, og du sikrer dig at indholdet er korrekt, og at du arbejder effektivt.

Løsningen sikrer også, at de centralt ansvarlige løbende har mulighed for at styre tekstindhold.

checkmark

Styring af brugernes indhold

checkmark

Kontrolleret brugeradgang

Kontroller hvem der har adgang til et specifikt indhold ved at give tilladelsesniveauer til individuelle brugere, teams eller afdelinger.

Ansatte vil kun se og have adgang til indhold som er relevant for dem, hvilket mindsker risikoen for brug af ukorrekte skabeloner og sparer brugerne tid, når de søger i systemet.

For virksomheder med kontorer flere steder, adskillige brands, eller mobile og freelance brugere, bliver adgangskontrol endnu mere vigtig.

checkmark

Automatisk fejl-rettelse

 

Automatisk rettelse af forkerte formuleringer

Garanter ensartethed i virksomhedens tekstmæssige og visuelle indhold med hjælp fra Templafy.

Åben et eksisterende dokument for at redigere på samme måde som altid, men med garanti for automatisk opdateret indhold. Templafy viser dig kun det aktuelle og on-brand indhold med alle opdateringer tilgængelige øjeblikkeligt. Hvis gamle filer, som du har åbnet på din computer, indeholder forældet indhold, vil Templafy alarmere dig om at ændre det, som er ukorrekt, og derved hurtigt få dig tilbage på sporet.

 

Add-ins & integrationer

checkmark

Microsoft Office

checkmark

SharePoint Online

checkmark

OneDrive for Business

checkmark

Google Drive

checkmark

Dropbox

checkmark

Box

checkmark

Administrator modul

Minimer tiden jeres administratorer skal bruge på at vedligeholde og opdatere indhold, og slip for at involvere IT-afdelingen når skabeloner, præsentationer og billeder skal opdateres.

Templafy vedligeholdes og administreres i et enkelt, intuitivt web-interface og kræver ingen tekniske færdigheder til at håndtere skabeloner og virksomhedens billeder m.m. Det er ikke længere nødvendigt med IT-support, hver gang indhold skal opdateres, så IT-afdelingen får mere tid til andre mere komplekse opgaver.

Alle ændringer håndteres centralt og bliver rullet ud i hele virksomheden, eller til bestemte brugere, med det samme. Store projekter, som fx rebranding af virksomheden, kan lanceres internt på én gang – det samme gælder små, men vigtige ændringer af f.eks. tekster, nøgletal eller billeder.

checkmark

Brugerrollestyring

Kontroller hvem der har adgang til et specifikt indhold ved at give tilladelsesniveauer til individuelle brugere, teams eller afdelinger.

Ansatte vil kun se og have adgang til indhold som er relevant for dem, hvilket mindsker risikoen for brug af ukorrekte skabeloner og sparer brugerne tid, når de søger i systemet.

For virksomheder med kontorer flere steder, adskillige brands, eller mobile og freelance brugere, bliver adgangskontrol endnu mere vigtig.

checkmark

Single Sign-On

Godkend brugere via din foretrukne sikkerhedsløsning og minimer belastningen af din IT-afdeling. SSO forhindrer uautoriseret adgang til din virksomheds indhold og reducerer antallet af adgangskoder, brugere skal huske. Templafy understøtter de fleste autentificeringstjenester, herunder:

 

AzureAD

ADFS (WS-Federation/SAML2)

Open ID Connect

 

Læs mere på vores support site.

AzureAD, ADFS
Open ID Connect

Regionalt Azure datacenter

Vælg at gemme dine data i dit foretrukne geografiske område for forbedret ydeevne og maksimal sikkerhed. Opbevar dine data tæt på dine lokationer, eller vælg at have dem gemt i et bestemt datacenter, så du nemt har adgang til dem. Vi har Templafy-servere hostet i flere lande for at give vores kunder større fleksibilitet.

Læs mere på vores support site.

7.500 kr./md

Forbrugsmonitorering

checkmark

Dashboard-rapportering

 

Valgfri integrationer

checkmark

Dokumenthåndtering og ESDH systemer

 

Med en integration mellem jeres ESDH-system og Templafy sikrer du en bedre udnyttelse af jeres ESDH-system og gør den enkelte medarbejders sagsbehandling mere enkel og sikrer en fejlfri kommunikation.

Vi kan bl.a. håndtere åbning af Office-skabeloner direkte fra jeres ESDH-system samt berige dokumenter med informationer som f.eks. titel, dato, journalnummer, afsender, modtager osv. Vi sikrer desuden, at brugerens personlige oplysninger (afdeling, navn, mail etc.) færdiggør dokumentet og evt. indsætter standardtekster samt sikrer, at dokumentet lever op til jeres visuelle identitet.

Vi har et tæt samarbejde med alle førende ESDH-leverandører blandt andet KMD WorkZone, Tieto (Public 360) samt cBrain (F2), og vi har leveret mere end 30 løsninger til bl.a. Region Hovedstaden, Kulturministeriet, Miljø- og Fødevareministeriet samt Region Nordjylland.

Læs også vores whitepaper: Fordelene ved at integrere en skabelonløsning og et ESDH-system

1490 kr./mdr.

Digital Asset Management, fx billedbank (DAM)

Få nem adgang til logoer, billeder og videoer fra Word og PowerPoint.

Enhver seriøs virksomhed investerer i branding, som hjælper dem med at kommunikere mere overbevisende og konsekvent. Templafy sikrer, at fx logo eller billeder rent faktisk bliver brugt – dagligt og korrekt – ved at gøre dem tilgængelige fra Microsoft Office eller enhver anden foretrukken platform.

Templafy giver brugeren adgang til virksomhedens logoer, billeder etc., imens de er ved at lave dokumenter og præsentationer. Brugeren hjælpes til at arbejde mere intuitivt og jeres eksisterende billeder kan udnyttes bedre. Templafy integrerer (valgfrit) også med andre eksterne billedbanker, der sikrer nem administration for Brand Managers.

745 kr./mdr.

Microsoft CRM

Udarbejd tilbud og andet salgsrelateret indhold hurtigere og få en smidigere interaktion med kunderne.

At lukke en handel med mindst mulige udfordringer er målet for enhver sælger. Men dette mål kan ofte ikke nås på grund af uhensigtsmæssige arbejdsprocesser, manglende standardiseret produktbeskrivelser, billeder eller andre tilbuds-elementer.

Templafy kan integreres med jeres CRM-system, fx Salesforce, Microsoft CRM eller andre programmer, så du opnår hurtigere arbejdsgange og bedre interaktion med dine kunder. Overfør dine salgsdata fra dit CRM-system til Microsoft Office og udarbejd professionelle tilbud, e-mails osv. Du kan udnytte dit eksisterende CRM-system bedre og forbedre dine arbejdsgange med et hug, når du anvender Templafy.

4 kr. pr. bruger/mdr.

Salesforce

Udarbejd tilbud og andet salgsrelateret indhold hurtigere og få en smidigere interaktion med kunderne.

At lukke en handel med mindst mulige udfordringer er målet for enhver sælger. Men dette mål kan ofte ikke nås på grund af uhensigtsmæssige arbejdsprocesser, manglende standardiseret produktbeskrivelser, billeder eller andre tilbuds-elementer.

Templafy kan integreres med jeres CRM-system, fx Salesforce, Microsoft CRM eller andre programmer, så du opnår hurtigere arbejdsgange og bedre interaktion med dine kunder. Overfør dine salgsdata fra dit CRM-system til Microsoft Office og udarbejd professionelle tilbud, e-mails osv. Du kan udnytte dit eksisterende CRM-system bedre og forbedre dine arbejdsgange med et hug, når du anvender Templafy.

4 kr. pr. bruger/mdr.

Valgfrie add-ons

checkmark

Dynamisk e-mail signatur til Outlook


Templafy’s Email Signature Manager

Få fuld kontrol over alle virksomhedens e-mail signaturer, disclaimers og e-mail marketingkampagner i Microsoft Outlook og Office 365.

Fordelene ved Templafy’s Email Signature Manager
– Alle e-mails følger dit brand og indeholder altid korrekte juridiske oplysninger.
– Altid opdateret og korrekt kontaktinformation.
– Brugervenlig og cloud-baseret administration.
– Virker på tværs af brands, lokaliteter og sprog.
– Mulighed for flere brugerprofiler pr. medarbejder.
– Simpel styring af marketingkampagner.

4 kr. pr. bruger/mdr.

BrandChecker til PowerPoint

4 kr. pr. bruger/mdr.

Generiske Office skabeloner og indholdspakke

checkmark

Basis Support

checkmark

Supportcenter

checkmark

Online Support

checkmark

Udvidet support

checkmark

Telefonisk support

checkmark

24/7 support

 

Succes-center

checkmark

Enterprise

Passer til store virksomheder

22.499 kr. Mdr. omkostning

Enterprise

22.499 kr.
  • + maks. 7,5 kr. pr. bruger/måned
  • + opsætning og konfiguration af skabeloner

Integrer med jeres øvrige IT-systemer og strømlign medarbejdernes dokumenter og e-mail autosignatur.

Alle features fra Professional plus…

Grafisk konsistens & korrekte formuleringer

Vær sikker på, at du bruger korrekte tekster med vores unikke løsninger, der automatisk opdaterer forældet indhold.

Regionalt datacenter er inkluderet

Vælg at gemme dine data i dit foretrukne geografiske område for forbedret ydeevne og maksimal sikkerhed.

Flere muligheder for federation

Styrk sikkerheden i din Templafy løsning med førende autentificering af slutbrugeren.

CRM- og DAM-integrationer er inkluderet

Integrer dit eksisterende CRM- eller DAM-system med Office, og giv brugerne mulighed for f.eks. at oprette tilbud i Office.

Valgfri ESDH-integration

Integrer dit eksisterende ESDH system med Templafy, og udnyt det bedste fra begge verdener.

 

24/7 support & garanteret SLA

Succes-center

Cloud opbevaring

50 GB

Antal individuelle tenants

Op til 10

Antal administrator licenser

Ubegrænset

Styring af skabeloner

checkmark

Distribution af skabeloner

Nyd fordelene ved ubegrænset adgang til alle virksomhedens skabeloner – direkte i Word, PowerPoint og Excel – og lad marketingafdelingen lave opdateringer øjeblikkeligt.

Templafy vises som et menupunkt i Word, PowerPoint, Excel og Outlook. Du behøver derfor ikke at lede efter skabeloner på dit intranet, en server eller andre steder. Brugerne har de skabeloner de behøver, på det sted, hvor de skal bruge dem. Du kan også arbejde direkte fra din Templafy hjemmeside, der sikrer, at du har den samme adgang, lige meget, om du bruger PC, Mac, tablet eller din smartphone.

Templafy gør det muligt at udsende opdateringer til alle virksomhedens brugere øjeblikkeligt. Er der et kontor, der skifter adresse eller skal jeres virksomhedspræsentationer opdateres – så opdaterer jeres administratorer bare indholdet.

checkmark

Digital Asset Management, fx billedbank

Få nem adgang til logoer, billeder og videoer fra Word og PowerPoint.

Enhver seriøs virksomhed investerer i branding, som hjælper dem med at kommunikere mere overbevisende og konsekvent. Templafy sikrer, at fx logo eller billeder rent faktisk bliver brugt – dagligt og korrekt – ved at gøre dem tilgængelige fra Microsoft Office eller enhver anden foretrukken platform.

Templafy giver brugeren adgang til virksomhedens logoer, billeder etc., imens de er ved at lave dokumenter og præsentationer. Brugeren hjælpes til at arbejde mere intuitivt og jeres eksisterende billeder kan udnyttes bedre. Templafy integrerer (valgfrit) også med andre eksterne billedbanker, der sikrer nem administration for Brand Managers.

checkmark

Dynamisk tekst-udarbejdelse

checkmark

Automatiseret dokumentudarbejdelse

Få automatisk individuelle firmadokumenter til hver bruger og gør en ende på manuelle opdateringer. Opbevar og få nem adgang til alle dine skabeloner og best practice på et sted.

Dynamiske skabeloner indsætter automatisk brugerdata, når en bruger åbner en ny fil. E-mail, telefonnummer, firmanavn, og afdelings- eller stedspecifikke informationer indsættes automatisk, når et dokument bliver oprettet. Automatisering af disse processer sparer brugeren en masse tid og besvær, og hjælper dem med at overholde virksomhedens grafiske stil. Fra Word, PowerPoint, Excel og Outlook har brugeren adgang til alle virksomhedens skabeloner, dokumenter, slides og meget mere.

Templafy gør det nemmere at ændre adresser, logo, oversættelser mm. og øjeblikkeligt udsende opdateringer til hele virksomheden. Det hele håndteres gennem det intuitive Templafy administratormodul, der er tilgængelig online. Nødvendigheden for involvering af IT er fjernet og alle skabeloner og dokumenter er tilgængelige i dine Office-programmer, online eller fra Office365.

checkmark

Automatiseret tekstindsættelse

Hvis du ofte arbejder med fx kontrakter og tilbud, så oplever du måske, at du er usikker på, hvad der er den korrekte formulering. Du oplever måske også, at du har lange dokumenter, hvor en kundes navn står på flere sider, og du skal huske at rette det alle steder.

Det kan være tidskrævende, og du risikerer at lave fejl, hvis du ikke har værktøjer, der kan hjælpe dig. Templafy giver dig mulighed for, at automatisere dit arbejde med at tilpasse indholdet til dit behov, og du sikrer dig at indholdet er korrekt, og at du arbejder effektivt.

Løsningen sikrer også, at de centralt ansvarlige løbende har mulighed for at styre tekstindhold.

checkmark

Styring af brugernes indhold

checkmark

Kontrolleret brugeradgang

Kontroller hvem der har adgang til et specifikt indhold ved at give tilladelsesniveauer til individuelle brugere, teams eller afdelinger.

Ansatte vil kun se og have adgang til indhold som er relevant for dem, hvilket mindsker risikoen for brug af ukorrekte skabeloner og sparer brugerne tid, når de søger i systemet.

For virksomheder med kontorer flere steder, adskillige brands, eller mobile og freelance brugere, bliver adgangskontrol endnu mere vigtig.

checkmark

Automatisk fejl-rettelse

checkmark

Automatisk rettelse af forkerte formuleringer

Garanter ensartethed i virksomhedens tekstmæssige og visuelle indhold med hjælp fra Templafy.

Åben et eksisterende dokument for at redigere på samme måde som altid, men med garanti for automatisk opdateret indhold. Templafy viser dig kun det aktuelle og on-brand indhold med alle opdateringer tilgængelige øjeblikkeligt. Hvis gamle filer, som du har åbnet på din computer, indeholder forældet indhold, vil Templafy alarmere dig om at ændre det, som er ukorrekt, og derved hurtigt få dig tilbage på sporet.

checkmark

Add-ins & integrationer

checkmark

Microsoft Office

checkmark

SharePoint Online

checkmark

OneDrive for Business

checkmark

Google Drive

checkmark

Dropbox

checkmark

Box

checkmark

Administrator modul

Minimer tiden jeres administratorer skal bruge på at vedligeholde og opdatere indhold, og slip for at involvere IT-afdelingen når skabeloner, præsentationer og billeder skal opdateres.

Templafy vedligeholdes og administreres i et enkelt, intuitivt web-interface og kræver ingen tekniske færdigheder til at håndtere skabeloner og virksomhedens billeder m.m. Det er ikke længere nødvendigt med IT-support, hver gang indhold skal opdateres, så IT-afdelingen får mere tid til andre mere komplekse opgaver.

Alle ændringer håndteres centralt og bliver rullet ud i hele virksomheden, eller til bestemte brugere, med det samme. Store projekter, som fx rebranding af virksomheden, kan lanceres internt på én gang – det samme gælder små, men vigtige ændringer af f.eks. tekster, nøgletal eller billeder.

checkmark

Brugerrollestyring

Kontroller hvem der har adgang til et specifikt indhold ved at give tilladelsesniveauer til individuelle brugere, teams eller afdelinger.

Ansatte vil kun se og have adgang til indhold som er relevant for dem, hvilket mindsker risikoen for brug af ukorrekte skabeloner og sparer brugerne tid, når de søger i systemet.

For virksomheder med kontorer flere steder, adskillige brands, eller mobile og freelance brugere, bliver adgangskontrol endnu mere vigtig.

checkmark

Single Sign-On

Godkend brugere via din foretrukne sikkerhedsløsning og minimer belastningen af din IT-afdeling. SSO forhindrer uautoriseret adgang til din virksomheds indhold og reducerer antallet af adgangskoder, brugere skal huske. Templafy understøtter de fleste autentificeringstjenester, herunder:

 

AzureAD

ADFS (WS-Federation/SAML2)

Open ID Connect

 

Læs mere på vores support site.

AzureAD, ADFS
Open ID Connect

Regionalt Azure datacenter

Vælg at gemme dine data i dit foretrukne geografiske område for forbedret ydeevne og maksimal sikkerhed. Opbevar dine data tæt på dine lokationer, eller vælg at have dem gemt i et bestemt datacenter, så du nemt har adgang til dem. Vi har Templafy-servere hostet i flere lande for at give vores kunder større fleksibilitet.

Læs mere på vores support site.

checkmark

Forbrugsmonitorering

checkmark

Dashboard-rapportering

checkmark

Valgfri integrationer

checkmark

Dokumenthåndtering og ESDH systemer

 

Med en integration mellem jeres ESDH-system og Templafy sikrer du en bedre udnyttelse af jeres ESDH-system og gør den enkelte medarbejders sagsbehandling mere enkel og sikrer en fejlfri kommunikation.

Vi kan bl.a. håndtere åbning af Office-skabeloner direkte fra jeres ESDH-system samt berige dokumenter med informationer som f.eks. titel, dato, journalnummer, afsender, modtager osv. Vi sikrer desuden, at brugerens personlige oplysninger (afdeling, navn, mail etc.) færdiggør dokumentet og evt. indsætter standardtekster samt sikrer, at dokumentet lever op til jeres visuelle identitet.

Vi har et tæt samarbejde med alle førende ESDH-leverandører blandt andet KMD WorkZone, Tieto (Public 360) samt cBrain (F2), og vi har leveret mere end 30 løsninger til bl.a. Region Hovedstaden, Kulturministeriet, Miljø- og Fødevareministeriet samt Region Nordjylland.

Læs også vores whitepaper: Fordelene ved at integrere en skabelonløsning og et ESDH-system

745 kr./mdr.

Digital Asset Management, fx billedbank (DAM)

Få nem adgang til logoer, billeder og videoer fra Word og PowerPoint.

Enhver seriøs virksomhed investerer i branding, som hjælper dem med at kommunikere mere overbevisende og konsekvent. Templafy sikrer, at fx logo eller billeder rent faktisk bliver brugt – dagligt og korrekt – ved at gøre dem tilgængelige fra Microsoft Office eller enhver anden foretrukken platform.

Templafy giver brugeren adgang til virksomhedens logoer, billeder etc., imens de er ved at lave dokumenter og præsentationer. Brugeren hjælpes til at arbejde mere intuitivt og jeres eksisterende billeder kan udnyttes bedre. Templafy integrerer (valgfrit) også med andre eksterne billedbanker, der sikrer nem administration for Brand Managers.

checkmark

Microsoft CRM

Udarbejd tilbud og andet salgsrelateret indhold hurtigere og få en smidigere interaktion med kunderne.

At lukke en handel med mindst mulige udfordringer er målet for enhver sælger. Men dette mål kan ofte ikke nås på grund af uhensigtsmæssige arbejdsprocesser, manglende standardiseret produktbeskrivelser, billeder eller andre tilbuds-elementer.

Templafy kan integreres med jeres CRM-system, fx Salesforce, Microsoft CRM eller andre programmer, så du opnår hurtigere arbejdsgange og bedre interaktion med dine kunder. Overfør dine salgsdata fra dit CRM-system til Microsoft Office og udarbejd professionelle tilbud, e-mails osv. Du kan udnytte dit eksisterende CRM-system bedre og forbedre dine arbejdsgange med et hug, når du anvender Templafy.

checkmark

Salesforce

Udarbejd tilbud og andet salgsrelateret indhold hurtigere og få en smidigere interaktion med kunderne.

At lukke en handel med mindst mulige udfordringer er målet for enhver sælger. Men dette mål kan ofte ikke nås på grund af uhensigtsmæssige arbejdsprocesser, manglende standardiseret produktbeskrivelser, billeder eller andre tilbuds-elementer.

Templafy kan integreres med jeres CRM-system, fx Salesforce, Microsoft CRM eller andre programmer, så du opnår hurtigere arbejdsgange og bedre interaktion med dine kunder. Overfør dine salgsdata fra dit CRM-system til Microsoft Office og udarbejd professionelle tilbud, e-mails osv. Du kan udnytte dit eksisterende CRM-system bedre og forbedre dine arbejdsgange med et hug, når du anvender Templafy.

checkmark

Valgfrie add-ons

checkmark

Dynamisk e-mail signatur til Outlook


Templafy’s Email Signature Manager

Få fuld kontrol over alle virksomhedens e-mail signaturer, disclaimers og e-mail marketingkampagner i Microsoft Outlook og Office 365.

Fordelene ved Templafy’s Email Signature Manager
– Alle e-mails følger dit brand og indeholder altid korrekte juridiske oplysninger.
– Altid opdateret og korrekt kontaktinformation.
– Brugervenlig og cloud-baseret administration.
– Virker på tværs af brands, lokaliteter og sprog.
– Mulighed for flere brugerprofiler pr. medarbejder.
– Simpel styring af marketingkampagner.

4 kr. pr. bruger/mdr.

BrandChecker til PowerPoint

checkmark

Generiske Office skabeloner og indholdspakke

checkmark

Basis Support

checkmark

Supportcenter

checkmark

Online Support

checkmark

Udvidet support

checkmark

Telefonisk support

checkmark

24/7 support

checkmark

Succes-center

checkmark

Cloud opbevaring

2 GB

5 GB

50 GB

Antal individuelle tenants

1

1

Op til 10

Antal administrator licenser

1

5

Ubegrænset

Styring af skabeloner

checkmark

checkmark

checkmark

Distribution af skabeloner

Nyd fordelene ved ubegrænset adgang til alle virksomhedens skabeloner – direkte i Word, PowerPoint og Excel – og lad marketingafdelingen lave opdateringer øjeblikkeligt.

Templafy vises som et menupunkt i Word, PowerPoint, Excel og Outlook. Du behøver derfor ikke at lede efter skabeloner på dit intranet, en server eller andre steder. Brugerne har de skabeloner de behøver, på det sted, hvor de skal bruge dem. Du kan også arbejde direkte fra din Templafy hjemmeside, der sikrer, at du har den samme adgang, lige meget, om du bruger PC, Mac, tablet eller din smartphone.

Templafy gør det muligt at udsende opdateringer til alle virksomhedens brugere øjeblikkeligt. Er der et kontor, der skifter adresse eller skal jeres virksomhedspræsentationer opdateres – så opdaterer jeres administratorer bare indholdet.

checkmark

checkmark

checkmark

Digital Asset Management, fx billedbank

Få nem adgang til logoer, billeder og videoer fra Word og PowerPoint.

Enhver seriøs virksomhed investerer i branding, som hjælper dem med at kommunikere mere overbevisende og konsekvent. Templafy sikrer, at fx logo eller billeder rent faktisk bliver brugt – dagligt og korrekt – ved at gøre dem tilgængelige fra Microsoft Office eller enhver anden foretrukken platform.

Templafy giver brugeren adgang til virksomhedens logoer, billeder etc., imens de er ved at lave dokumenter og præsentationer. Brugeren hjælpes til at arbejde mere intuitivt og jeres eksisterende billeder kan udnyttes bedre. Templafy integrerer (valgfrit) også med andre eksterne billedbanker, der sikrer nem administration for Brand Managers.

checkmark

checkmark

checkmark

Dynamisk tekst-udarbejdelse

 

checkmark

checkmark

Automatiseret dokumentudarbejdelse

Få automatisk individuelle firmadokumenter til hver bruger og gør en ende på manuelle opdateringer. Opbevar og få nem adgang til alle dine skabeloner og best practice på et sted.

Dynamiske skabeloner indsætter automatisk brugerdata, når en bruger åbner en ny fil. E-mail, telefonnummer, firmanavn, og afdelings- eller stedspecifikke informationer indsættes automatisk, når et dokument bliver oprettet. Automatisering af disse processer sparer brugeren en masse tid og besvær, og hjælper dem med at overholde virksomhedens grafiske stil. Fra Word, PowerPoint, Excel og Outlook har brugeren adgang til alle virksomhedens skabeloner, dokumenter, slides og meget mere.

Templafy gør det nemmere at ændre adresser, logo, oversættelser mm. og øjeblikkeligt udsende opdateringer til hele virksomheden. Det hele håndteres gennem det intuitive Templafy administratormodul, der er tilgængelig online. Nødvendigheden for involvering af IT er fjernet og alle skabeloner og dokumenter er tilgængelige i dine Office-programmer, online eller fra Office365.

 

checkmark

checkmark

Automatiseret tekstindsættelse

Hvis du ofte arbejder med fx kontrakter og tilbud, så oplever du måske, at du er usikker på, hvad der er den korrekte formulering. Du oplever måske også, at du har lange dokumenter, hvor en kundes navn står på flere sider, og du skal huske at rette det alle steder.

Det kan være tidskrævende, og du risikerer at lave fejl, hvis du ikke har værktøjer, der kan hjælpe dig. Templafy giver dig mulighed for, at automatisere dit arbejde med at tilpasse indholdet til dit behov, og du sikrer dig at indholdet er korrekt, og at du arbejder effektivt.

Løsningen sikrer også, at de centralt ansvarlige løbende har mulighed for at styre tekstindhold.

 

checkmark

checkmark

Styring af brugernes indhold

 

checkmark

checkmark

Kontrolleret brugeradgang

Kontroller hvem der har adgang til et specifikt indhold ved at give tilladelsesniveauer til individuelle brugere, teams eller afdelinger.

Ansatte vil kun se og have adgang til indhold som er relevant for dem, hvilket mindsker risikoen for brug af ukorrekte skabeloner og sparer brugerne tid, når de søger i systemet.

For virksomheder med kontorer flere steder, adskillige brands, eller mobile og freelance brugere, bliver adgangskontrol endnu mere vigtig.

 

checkmark

checkmark

Automatisk fejl-rettelse

 

 

checkmark

Automatisk rettelse af forkerte formuleringer

Garanter ensartethed i virksomhedens tekstmæssige og visuelle indhold med hjælp fra Templafy.

Åben et eksisterende dokument for at redigere på samme måde som altid, men med garanti for automatisk opdateret indhold. Templafy viser dig kun det aktuelle og on-brand indhold med alle opdateringer tilgængelige øjeblikkeligt. Hvis gamle filer, som du har åbnet på din computer, indeholder forældet indhold, vil Templafy alarmere dig om at ændre det, som er ukorrekt, og derved hurtigt få dig tilbage på sporet.

 

 

checkmark

Add-ins & integrationer

checkmark

checkmark

checkmark

Microsoft Office

checkmark

checkmark

checkmark

SharePoint Online

checkmark

checkmark

checkmark

OneDrive for Business

checkmark

checkmark

checkmark

Google Drive

checkmark

checkmark

checkmark

Dropbox

checkmark

checkmark

checkmark

Box

checkmark

checkmark

checkmark

Administrator modul

Minimer tiden jeres administratorer skal bruge på at vedligeholde og opdatere indhold, og slip for at involvere IT-afdelingen når skabeloner, præsentationer og billeder skal opdateres.

Templafy vedligeholdes og administreres i et enkelt, intuitivt web-interface og kræver ingen tekniske færdigheder til at håndtere skabeloner og virksomhedens billeder m.m. Det er ikke længere nødvendigt med IT-support, hver gang indhold skal opdateres, så IT-afdelingen får mere tid til andre mere komplekse opgaver.

Alle ændringer håndteres centralt og bliver rullet ud i hele virksomheden, eller til bestemte brugere, med det samme. Store projekter, som fx rebranding af virksomheden, kan lanceres internt på én gang – det samme gælder små, men vigtige ændringer af f.eks. tekster, nøgletal eller billeder.

checkmark

checkmark

checkmark

Brugerrollestyring

Kontroller hvem der har adgang til et specifikt indhold ved at give tilladelsesniveauer til individuelle brugere, teams eller afdelinger.

Ansatte vil kun se og have adgang til indhold som er relevant for dem, hvilket mindsker risikoen for brug af ukorrekte skabeloner og sparer brugerne tid, når de søger i systemet.

For virksomheder med kontorer flere steder, adskillige brands, eller mobile og freelance brugere, bliver adgangskontrol endnu mere vigtig.

 

checkmark

checkmark

Single Sign-On

Godkend brugere via din foretrukne sikkerhedsløsning og minimer belastningen af din IT-afdeling. SSO forhindrer uautoriseret adgang til din virksomheds indhold og reducerer antallet af adgangskoder, brugere skal huske. Templafy understøtter de fleste autentificeringstjenester, herunder:

 

AzureAD

ADFS (WS-Federation/SAML2)

Open ID Connect

 

Læs mere på vores support site.

AzureAD

AzureAD, ADFS
Open ID Connect

AzureAD, ADFS
Open ID Connect

Regionalt Azure datacenter

Vælg at gemme dine data i dit foretrukne geografiske område for forbedret ydeevne og maksimal sikkerhed. Opbevar dine data tæt på dine lokationer, eller vælg at have dem gemt i et bestemt datacenter, så du nemt har adgang til dem. Vi har Templafy-servere hostet i flere lande for at give vores kunder større fleksibilitet.

Læs mere på vores support site.

 

7.500 kr./md

checkmark

Forbrugsmonitorering

 

checkmark

checkmark

Dashboard-rapportering

 

 

checkmark

Valgfri integrationer

checkmark

checkmark

checkmark

Dokumenthåndtering og ESDH systemer

 

Med en integration mellem jeres ESDH-system og Templafy sikrer du en bedre udnyttelse af jeres ESDH-system og gør den enkelte medarbejders sagsbehandling mere enkel og sikrer en fejlfri kommunikation.

Vi kan bl.a. håndtere åbning af Office-skabeloner direkte fra jeres ESDH-system samt berige dokumenter med informationer som f.eks. titel, dato, journalnummer, afsender, modtager osv. Vi sikrer desuden, at brugerens personlige oplysninger (afdeling, navn, mail etc.) færdiggør dokumentet og evt. indsætter standardtekster samt sikrer, at dokumentet lever op til jeres visuelle identitet.

Vi har et tæt samarbejde med alle førende ESDH-leverandører blandt andet KMD WorkZone, Tieto (Public 360) samt cBrain (F2), og vi har leveret mere end 30 løsninger til bl.a. Region Hovedstaden, Kulturministeriet, Miljø- og Fødevareministeriet samt Region Nordjylland.

Læs også vores whitepaper: Fordelene ved at integrere en skabelonløsning og et ESDH-system

 

1490 kr./mdr.

745 kr./mdr.

Digital Asset Management, fx billedbank (DAM)

Få nem adgang til logoer, billeder og videoer fra Word og PowerPoint.

Enhver seriøs virksomhed investerer i branding, som hjælper dem med at kommunikere mere overbevisende og konsekvent. Templafy sikrer, at fx logo eller billeder rent faktisk bliver brugt – dagligt og korrekt – ved at gøre dem tilgængelige fra Microsoft Office eller enhver anden foretrukken platform.

Templafy giver brugeren adgang til virksomhedens logoer, billeder etc., imens de er ved at lave dokumenter og præsentationer. Brugeren hjælpes til at arbejde mere intuitivt og jeres eksisterende billeder kan udnyttes bedre. Templafy integrerer (valgfrit) også med andre eksterne billedbanker, der sikrer nem administration for Brand Managers.

745 kr./mdr.

745 kr./mdr.

checkmark

Microsoft CRM

Udarbejd tilbud og andet salgsrelateret indhold hurtigere og få en smidigere interaktion med kunderne.

At lukke en handel med mindst mulige udfordringer er målet for enhver sælger. Men dette mål kan ofte ikke nås på grund af uhensigtsmæssige arbejdsprocesser, manglende standardiseret produktbeskrivelser, billeder eller andre tilbuds-elementer.

Templafy kan integreres med jeres CRM-system, fx Salesforce, Microsoft CRM eller andre programmer, så du opnår hurtigere arbejdsgange og bedre interaktion med dine kunder. Overfør dine salgsdata fra dit CRM-system til Microsoft Office og udarbejd professionelle tilbud, e-mails osv. Du kan udnytte dit eksisterende CRM-system bedre og forbedre dine arbejdsgange med et hug, når du anvender Templafy.

7,5 kr. pr. bruger/mdr.

4 kr. pr. bruger/mdr.

checkmark

Salesforce

Udarbejd tilbud og andet salgsrelateret indhold hurtigere og få en smidigere interaktion med kunderne.

At lukke en handel med mindst mulige udfordringer er målet for enhver sælger. Men dette mål kan ofte ikke nås på grund af uhensigtsmæssige arbejdsprocesser, manglende standardiseret produktbeskrivelser, billeder eller andre tilbuds-elementer.

Templafy kan integreres med jeres CRM-system, fx Salesforce, Microsoft CRM eller andre programmer, så du opnår hurtigere arbejdsgange og bedre interaktion med dine kunder. Overfør dine salgsdata fra dit CRM-system til Microsoft Office og udarbejd professionelle tilbud, e-mails osv. Du kan udnytte dit eksisterende CRM-system bedre og forbedre dine arbejdsgange med et hug, når du anvender Templafy.

7,5 kr. pr. bruger/mdr.

4 kr. pr. bruger/mdr.

checkmark

Valgfrie add-ons

checkmark

checkmark

checkmark

Dynamisk e-mail signatur til Outlook


Templafy’s Email Signature Manager

Få fuld kontrol over alle virksomhedens e-mail signaturer, disclaimers og e-mail marketingkampagner i Microsoft Outlook og Office 365.

Fordelene ved Templafy’s Email Signature Manager
– Alle e-mails følger dit brand og indeholder altid korrekte juridiske oplysninger.
– Altid opdateret og korrekt kontaktinformation.
– Brugervenlig og cloud-baseret administration.
– Virker på tværs af brands, lokaliteter og sprog.
– Mulighed for flere brugerprofiler pr. medarbejder.
– Simpel styring af marketingkampagner.

7,5 kr. pr. bruger/mdr.

4 kr. pr. bruger/mdr.

4 kr. pr. bruger/mdr.

BrandChecker til PowerPoint

7,5 kr. pr. bruger/mdr.

4 kr. pr. bruger/mdr.

checkmark

Generiske Office skabeloner og indholdspakke

checkmark

checkmark

checkmark

Basis Support

checkmark

checkmark

checkmark

Supportcenter

checkmark

checkmark

checkmark

Online Support

checkmark

checkmark

checkmark

Udvidet support

 

checkmark

checkmark

Telefonisk support

 

checkmark

checkmark

24/7 support

 

 

checkmark

Succes-center

checkmark

checkmark

checkmark

Udfyld nedestående formular for at bestille en 30-minutters online demonstration af Templafy.

captcha

Accept af cookies fra SkabelonDesign A/S

Vi bruger cookies til at optimere brugen af websitet og til at generere statistik. Ved at benytte vores side, accepterer du samtidigt brugen af cookies.

Accepter cookies