Gik du glip af vores Branding Masterclass?

| 24. august 2017 | 0 kommentarer
SkabelonDesigns Branding Masterclass om logoer og grafiske elementer

Den 17. maj 2017 holdt SkabelonDesign den anden i rækken af Branding Masterclass kundeevents. Logoer og grafiske elementer var temaet denne gang.

Mads Quistgaard fra UrgentAgency og Hunter Tura fra Bruce Mau Design viste flotte og inspirerende cases fra både Danmark og udlandet med virksomheder, der har opdateret deres Corporate Visual Identity.

Kristine Jakobik fra Carlsberg Group og Jonas Hecksher fra e-Types viste Carlsberg Groups nye visuelle identitet, som benytter det eksisterende Carlsberg logo, men i en mørkere grøn farve, og et humle-blad, som det grafiske element.

Desuden holdt Jeppe Schytte-Hansen fra SkabelonDesign et indlæg om implementering af Corporate Branding.

Deltog du ikke i eventet, så se nogle af præsentationerne her.

Har du spørgsmål, kommentarer eller har du noget på hjertet om branding, som du ønsker at dele, så tilmeld dig og skriv et indlæg på vores LinkedIn gruppe: bmc.skabelondesign.dk

Næste Masterclass afholdes onsdag den 4. oktober 2017 i København. Skriv dig op her til at få en invitation.
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Accept af cookies fra SkabelonDesign A/S

Vi bruger cookies til at optimere brugen af websitet og til at generere statistik. Ved at benytte vores side, accepterer du samtidigt brugen af cookies.

Accepter cookies